Kampania BPH otwartego także w sobotę - Marketing przy Kawie
Kampania BPH otwartego także w sobotę
  • 0
  • 1
14.04.2005

Kampania BPH otwartego także w sobotę

14 kwietnia rozpoczęła się kampania informująca o tym, że placówki Banku BPH będą otwarte także w soboty. Pierwsze materiały reklamowe pojawiły się w prasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2005

Ulubione rarytasy tenisistek

Konkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.