0 1 0 0 0 6.05.2005Media Concept dla New NordicDom mediowy Media Concept przygotował najnowszą kampanię duńskiego producenta parafarmaceutycznego New Nordic, wprowadzającą na rynek polski dwa nowe produkty: Apple Cider 600, środek wspomagający odchudzanie oraz BlueBerry, preparat przeznaczony dla osób z problemami widzenia w starszym wieku.
0 1 0 0 0 6.05.2005Zjawisko unikania reklam w telewizji utrzymuje sięW ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego.
0 1 0 0 0 6.05.2005Ken Follett – autor legendarnej „Igły” – w PolsceW tym roku z okazji obchodów 10-lecia istnienia Reader’s Digest do Polski przyjedzie Ken Follett, światowej sławy pisarz, autor słynnej „Igły” oraz wielu innych znakomitych książek sensacyjnych, m.in. „Zabójczej pamięci”, „Kryptonimu Kawki”, „Lotu ćmy”. W maju 2005 ukaże się kolejny 30. tom serii Książki Wybrane a w nim najnowsza powieść autora „Zamieć”. Dodatkowo również w maju ukaże się specjalne wydanie tej serii zawierające trzy powieści autrostwa Kena Folletta.
0 1 0 0 0 6.05.2005Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię Fanta BamboochaAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała lokalną odsłonę międzynarodowej kampanii repozycjonującej markę Fanta należącą do firmy The Coca-Cola Company. Egzotyczne spoty zachęcające do smakowania życia zgodnie z hasłem „Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha” (czytaj: bambucza) pojawiły się w telewizji w poniedziałek 2 maja. Kampania obejmuje także outdoor.
0 1 0 0 0 6.05.2005Wielki, ogólnopolski konkurs 3MZ okazji 75. rocznicy wynalezienia taśmy Scotch® i 25. rocznicy karteczek samoprzylepnych Post-it® firma 3M Poland chce uczcić urodziny swoich sztandarowych produktów.
0 1 0 0 0 6.05.2005Przetargi w kwietniu 2005 – raport Telefonicznej Agencji InformacyjnejTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w kwietniu 2005 r. W miesiącu tym, w Internecie ogłoszonych zostało prawie 60% wszystkich przetargów.
0 1 0 0 0 5.05.2005Najnowocześniejszy BIP w PolsceAgencja interaktywna Janmedia zaprojektowała i wdrożyła najnowocześniejsze rozwiązanie Biuletynu Informacji Publicznej funkcjonujące obecnie w Polsce.
0 1 0 0 0 5.05.2005E-MISJA dla Open ProfitAgencja Reklamowa E-MISJA (www.e-misja.net) stworzyła dla firmy Open Profit – pioniera na rynku księgowości internetowej, system kompleksowej wizualizacji firmy.
0 1 0 0 0 5.05.2005Emax SA i „Rynek Zdrowia” klientami Call Center PolandWśród ostatnio pozyskanych przez CCP klientów znalazł się wydawca miesięcznika Rynek Zdrowia - Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości oraz Emax SA – giełdowa spółka znajdująca się w czołówce polskich integratorów rozwiązań teleinformatycznych i automatyki.
0 1 0 0 0 5.05.2005Kampania Peugeot 407Właśnie ruszyła kolejna kampania przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw dla marki Peugeot 407. Celem kampanii jest dalsze wzmacnianie wizerunku samochodu, który wprowadza nowe standardy bezpieczeństwa, komfortu i stylistyki w swoim segmencie.