0 1 0 0 0 5.05.2005Studio DN wprowadza prototypingStudio DN Design Group, jedna z wiodących i najstarszych firm zajmujących się wizualną tożsamością marki na polskim rynku, wdrożyła nowatorski sposób prototypowania opakowań. Pozwala on na poznanie opinii konsumentów o nowym opakowaniu jeszcze na etapie jego projektowania.
0 1 0 0 3 5.05.2005„Uśmiechasz się – wygrywasz”5 maja br. agencja Great Open House rozpocznie realizację interesującego przedsięwzięcia z zakresu BTL – dużej promocji konsumenckiej dla firmy Danone. Akcja promocyjna jest elementem kampanii relaunchowej. Niedawno Danone wprowadził nowe logo korporacyjne – z „uśmiechem”. Promocja „Uśmiechasz się – wygrywasz” potrwa do 30 czerwca br.
0 1 0 0 0 5.05.2005Łódź wybrała wiaty AMSW kwietniu 2005 r. firma AMS S.A. podpisała w Łodzi dwie umowy: na instalację i eksploatację wiat przystankowych oraz na dzierżawę nośników reklamowych w wiatach. Do czerwca 2006 roku AMS postawi w Łodzi 100 nowych wiat, a w ponad stu kolejnych wiatach, ustawionych przez MPK, będzie dzierżawić powierzchnie reklamowe typu citylight. W ten sposób AMS S.A. powiększy swój system o blisko 1000 nowych powierzchni reklamowych. W efekcie udział ilościowy AMS w rynku citylightów wzrośnie do blisko 65%.
0 1 0 0 1 5.05.2005BTL Point Group realizuje juwenaliowe eventy dla PepsiWraz z początkiem maja rozpoczynają się juwenaliowe eventy Pepsi. Twórcą i realizatorem projektów eventowych jest agencja marketing services BTL Point Group. Akcja promocyjna odbywać się będzie w ośmiu największych miastach w kraju, w czasie trwania największych imprez juwenaliowych. Działania dla Pepsi-Cola General Bottles Poland mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.
0 1 0 0 0 5.05.2005Salt & PepperGrzegorz Brzóska, były dyrektor strategiczny w agencji LoweGGK oraz Aleksander Koczy, pracujący przez ostatnie 7 lat jako Art Director w agencji AdFabrikaFCB zakładają nową firmę zajmującą się komunikacją marketingową oraz doradztwem strategicznym. Firma funkcjonuje pod nazwą salt & pepper.
0 1 0 0 0 5.05.2005„Sprawni w pracy” w telewizji i prasieW Europejskim Dniu Protestu Przeciw Dyskryminacji Osób Niepełnosprawnych – 5 maja - rusza w Telewizji Polskiej oraz w kilku tytułach prasowych kampania reklamowa promująca ogólnopolską kampanię społeczną „Sprawni w pracy”, zainicjowaną przez Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych – Leszka S. Zielińskiego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
0 1 0 0 0 5.05.2005Dzień Dobry zwiększa nakładOd 6 maja DD Media zwiększa nakład warszawskiego wydania gazety Dzień Dobry. Poniedziałkowy nakład został zwiększony o 20 tys. egzemplarzy, a piątkowy o 30 tys. tymczasem łączny nakład ogólnopolskiego wydania Dzień Dobry wyniesie: w poniedziałki 165 tys., w piątki 770 tys. Zwiększony nakład w całości zostanie skierowany do dystrybucji ulicznej, m.in. na skrzyżowania i przy metrze oraz do instytucji.
0 1 0 0 0 5.05.2005Wielkie grillowanie z Indykpolem rozpoczęteRuszył „Wielki grillowy konkurs” produktów Indykpolu z zastosowaniem narzędzi marketingu mobilnego. W programie przewidziano wiele atrakcyjnych nagród. „Wielkie grillowanie z Indykpolem” potrwa do 31 sierpnia br.
0 1 0 0 0 4.05.2005Radio Eska – Stacją Radiową RokuRedakcja branżowego tygodnika "Media & Marketing Polska" ogłosiła Radio Eska - Stacją Radiową Roku 2004.
0 1 0 0 0 4.05.2005Pegasus PR i Aronia S.A. kontynuują współpracęAgencja Pegasus Public Relations i Aronia S.A., producent soków, napojów i nektarów, przedłużyli na kolejny rok, trwającą od kwietnia 2004 roku, współpracę w zakresie public relations.