0 1 0 0 0 9.05.2005Bramki z piłkarskiego Pucharu Polski w Wirtualnej PolsceWirtualna Polska zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat, rozszerzając ją o współpracę redakcyjną z największym polskim kanałem sportowym – Polsatem Sport. Dzięki temu relacje z meczów piłkarskiego Pucharu Polski znajdą się także w Internecie. Najciekawsze sytuacje i bramki meczów Pucharu będzie można obejrzeć na stronach portalu wp.pl.
0 1 0 0 0 9.05.2005Generacja Gadu-GaduGeneracja Gadu-Gadu – to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem www.generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony 9 maja br.
0 1 0 0 0 9.05.2005Polska nominacja na D&AD 2005Serwis PDK.pl wśród prac nominowanych do 43. edycji nagród D&AD – Design And Art Direction (www.dandad.org)
0 1 0 0 0 9.05.2005Sensors dla Sharp ElectronicsW związku z zakończonym procesem konsolidacji oraz dynamicznym rozwojem firma SHARP ELECTRONICS M.B.H Oddział w Polsce postanowiła powierzyć obsługę swoich działań w obszarze public relations agencji Sensors PR, należącej do grupy Euro RSCG. Sensors stanowić będzie dla SHARP wsparcie w zakresie komunikacji zewnętrznej oraz realizować będzie działania media relations, w tym prowadzenie Biura Prasowego SHARP.
0 1 0 0 0 6.05.2005Gumy Maoam powracają do telewizjiW kwietniu br. rozpoczęła się kampania przypominająca gum rozpuszczalnych MAOAM. Niemiecki producent Haribo postanowił wesprzeć jedną ze swoich marek – MAOAM. Działania reklamowe skierowane do dzieci podzielone są na dwa etapy.
0 1 0 0 0 6.05.2005Ruszyła letnia kampania CarlsbergaNowy spot wizerunkowy „Holidays” nawiązuje do klimatu trwającego programu lojalnościowego Carlsberga - możliwości wygrania wspólnej wakacyjnej przygody z Carlsbergiem. Film ukazuje świetną zabawę wśród przyjaciół, w klimacie wakacji, które zapowiadają się odlotowo i są tuż tuż. Zwłaszcza, kiedy czekają wspólne letnie szaleństwa i przygody, nieograniczone nawet wyobraźnią.
0 1 0 0 0 6.05.2005Ruszyła kampania NIVEA SoftZ początkiem maja ruszyła dwutorowa promocja marki NIVEA Soft. Akcję dla Beiersdorf-Lechia S.A. przygotowała agencja Afekt. Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling kremu i loterię konsumencką.
0 1 0 0 1 6.05.2005Kolorowy świat Haribo w telewizjiWraz z nadejściem wiosny zmieniają się preferencje konsumentów. Produkty nieodporne na wysokie temperatury odchodzą na dalszy plan. Aby przypomnieć konsumentom o alternatywie dla innych słodkości firma Haribo rozpoczęła w kwietniu telewizyjną kampanię reklamową żelków. W akcji promocyjnej przedstawione są nowe produkty oraz „coś extra” dla dzieci, czyli nowe gry na stronie internetowej www.haribo.pl
0 1 0 0 0 6.05.2005Euro RSCG Warsaw dla CaprioOd 9 maja rusza kampania telewizyjna soków owocowych Caprio (Maspex Wadowice) przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 6.05.2005BC MFD media communications dla ORBIS S.A.Agencja BC MFD media communications wygrała przetarg na obsługę public relations obchodów 85-lecia Grupy ORBIS S.A.