0 1 0 0 0 16.05.2005Czy istnieje ktoś taki jak Europejczyk?Od dawna prowadzone są badania dotyczące potencjalnych wyników głosowania w sprawie traktatu ustanawiającego konstytucje dla Europy. W kontekście tych wydarzeń grupa komunikacji marketingowej - Euro RSCG Worldwide postanowiła odwrócić nieco problematykę zagadnienia i poszerzyć horyzonty oraz rozumienie europejskiego społeczeństwa.
0 1 0 0 0 16.05.2005Just i Intercity otwierają szampanaJust przygotował wakacyjną kampanię dla PKP Intercity. Motywem przewodnim ogólnopolskiej akcji, która rusza 15 maja, jest korek od szampana – „Jedyny korek na nasze drodze.”
0 1 0 0 0 13.05.2005Studio Cytryna zmieniło nazwę na Projekt kropkiDla odróżnienia od konkurencji Studio Cytryna sprzedało swoje prawa do znaku Cytryna i zmieniło nazwę na: Projekt kropki. Powstało też nowe logo firmy, oparte na oryginalnym liternictwie i jasnoniebieskim kolorze.
0 1 0 0 0 13.05.2005Albedo Stowarzyszone12 maja poznańska agencja Albedo Marketing została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Dla Albedo przyznanie członkostwa jest potwierdzeniem wysokiego standardu obsługi i jakości realizowanych zleceń.
0 1 0 0 0 13.05.2005Dzień Matki – sesja zdjęciowa firmy Triumph InternationalFirma Triumph International przygotowała okolicznościową sesję zdjęciową nawiązującą do zbliżającego się Dnia Matki. Wykorzystano w niej modele z wiosenno-letniej kolekcji bielizny zatytułowanej Fashion. Autorem scenariusza zdjęciowego jest firma Triumph International, fotografie wykonał M. Sedlmayer.
0 1 0 0 0 13.05.2005Gemius na pokładzie CentralwingsLinia lotnicza Centralwings, decydując się na długotrwałą współpracę z firmą badawczą Gemius SA, chce na podstawie sprawdzonych na rynku badań zwiększać efektywność swoich działań w internecie oraz dostosowywać ofertę do potrzeb swoich Klientów.
0 1 0 0 0 12.05.2005Interwencja w Interia.plGrupa serwisów informacyjnych Interia.pl wzbogaciła się o kolejne treści publicystyczno-reportażowe. Użytkownikom portalu udostępniony został serwis Interwencja (www.interwencja.interia.pl), prezentujący reportaże i treści multimedialne (wideo) z programu o tej samej nazwie, pojawiającego się cyklicznie na antenie Telewizji Polsat.
0 1 0 0 0 12.05.2005Imperial Tobacco korzysta z m-kuponówDoskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program „DYMEK” skierowany jest do wybranych punktów detalicznych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 12.05.2005Martis dla Diners ClubStartuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych - Diners Club. Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30 – ego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach. Są to osoby podróżujące, uważające się za zamożne, aktywne zawodowo i poza zawodowo, z własną inicjatywą, wiedzące czego chcą i jak to osiągnąć, świadome swych praw. Głównie manadżerowie.
0 1 0 0 0 12.05.2005Marka Lambi wspiera akcję „Szkoda Życia na Alergie”Marka Lambi firmy Metsä Tissue przyłączyła się do ogólnopolskiej kampanii „Szkoda Życia na Alergie”. W ramach akcji, w Przewoźnej Przychodni Lekarskiej Mobil-Med, która odwiedzi w ciągu 23 dni 11 miast Polski, prowadzone będą badania i konsultacje alergologiczne. Wszyscy, którzy poddadzą się testom alergicznym otrzymają chusteczki higieniczne Lambi.