Espresso

16 maja 2005

13 maja 2005

12 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2005

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów

Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program „DYMEK” skierowany jest do wybranych punktów detalicznych na terenie całej Polski.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2005

Martis dla Diners Club

Startuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych - Diners Club. Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30 – ego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach. Są to osoby podróżujące, uważające się za zamożne, aktywne zawodowo i poza zawodowo, z własną inicjatywą, wiedzące czego chcą i jak to osiągnąć, świadome swych praw. Głównie manadżerowie.

Poprzednie Następne