Studio Cytryna zmieniło nazwę na Projekt kropki
  • 0
  • 1
13.05.2005

Studio Cytryna zmieniło nazwę na Projekt kropki

Dla odróżnienia od konkurencji Studio Cytryna sprzedało swoje prawa do znaku Cytryna i zmieniło nazwę na: Projekt kropki. Powstało też nowe logo firmy, oparte na oryginalnym liternictwie i jasnoniebieskim kolorze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2005

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów

Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program „DYMEK” skierowany jest do wybranych punktów detalicznych na terenie całej Polski.