Martis dla Diners Club
  • 0
  • 1
12.05.2005

Martis dla Diners Club

Startuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych – Diners Club.
Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30 – ego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach. Są to osoby podróżujące, uważające się za zamożne, aktywne zawodowo i poza zawodowo, z własną inicjatywą, wiedzące czego chcą i jak to osiągnąć, świadome swych praw. Głównie manadżerowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2005