Interwencja w Interia.pl - Marketing przy Kawie
Interwencja w Interia.pl
  • 0
  • 1
12.05.2005

Interwencja w Interia.pl

Grupa serwisów informacyjnych Interia.pl wzbogaciła się o kolejne treści publicystyczno-reportażowe. Użytkownikom portalu udostępniony został serwis Interwencja (www.interwencja.interia.pl), prezentujący reportaże i treści multimedialne (wideo) z programu o tej samej nazwie, pojawiającego się cyklicznie na antenie Telewizji Polsat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2005

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów

Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program „DYMEK” skierowany jest do wybranych punktów detalicznych na terenie całej Polski.