0 1 0 0 1 18.07.2005GM Records inicjatorem wyborczej rewolucjiOd połowy lipca firma GM Records – lider w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych wprowadza specjalną ofertę skierowaną do wszystkich przedstawicieli sztabów wyborczych odpowiedzialnych za opracowanie treści materiałów reklamowych. GM Records proponuje zastąpienie tradycyjnych ulotek wyborczych płytami CD i DVD.
0 1 0 0 0 15.07.2005Coolbrands pod czujnym okiem ekspertówZagraniczne marki są bardziej jazzy niż polskie. Kobiety bardziej cool niż mężczyźni. Palenie natomiast zdecydowanie nie jest trendy, tak zdecydowali w głosowaniu internauci. Pora na ocenę marek przez specjalnie powołaną Radę Marek.
0 1 0 0 0 15.07.2005PR Kwadrat z BIK BrokeremAgencja PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z firmą BIK BROKERS, czołowym polskim brokerem ubezpieczeniowym.
0 1 0 0 0 15.07.2005Polacy wolą polskie produktySprzedaż produktów wyróżnionych logotypem „Dajesz Pracę” wzrosła średnio o 45,30% - wynika z danych Tesco Polska, gdzie w dniach 26 maja - 8 czerwca br. została przeprowadzona akcja „Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego”, zorganizowana z inicjatywy Fundacji Dajesz Pracę PL.
0 1 0 0 0 15.07.2005Digital One uruchomiło serwis nie-dla-depresji.plAgencja interaktywna Digital One przygotowała serwis www.nie-dla-depresji.pl dla firmy Wyeth, należącej do światowego koncernu farmaceutycznego Wyeth Corporation.
0 1 0 0 0 15.07.2005SAGEM myX-7 w akcji promocyjnej Idei „Lato bez opłat”Multimedialny telefon SAGEM myX-7 to jeden z wiodących telefonów w akcji Idei "Lato bez opłat", promującej ofertę dla nowych abonentów Jednej Idei.
0 1 0 0 0 15.07.2005Fortuna 1 HP zwycięzcą konkursu na Najlepszy Program PartnerskiBranżowy dwutygodnik „IT Reseller” ogłosił wyniki konkursu, w którym resellerzy głosowali na Najlepszy Program Partnerski realizowany na rynku polskim przez firmy z branży IT.
0 1 0 0 0 15.07.2005PEPPERMINT wprowadza na rynek Hugo14 lipca pod hasłem „Dla pożeraczy przygód” ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych dla dzieci „Hugo” - nowej marki The Lorenz Bahlsen Snack-World. Kampania ma charakter through-the-line, prowadzona jest przy wykorzystaniu narzędzi w zakresie ATL i BTL, Internetu oraz public relations. Celem kampanii jest wprowadzenie marki na rynek i zachęcenie do zakupu produktu. Za kompleksową obsługę nowej marki „Hugo” oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja PEPPERMINT.
0 1 0 0 2 15.07.2005Lepiej budować niż wojowaćW przeddzień tegorocznej Bitwy Grunwaldzkiej, będącej inscenizacją wydarzeń z 1410 roku, rycerze z Atlasa postawili 1410. słup z bocianem. W myśl zasady, że lepiej budować niż wojować.
0 1 0 0 0 14.07.2005Pięknieję w drodze do pracyKobieta potrzebuje wiele czasu na pielęgnowanie swojej urody. Najgorzej, gdy w porannym pośpiechu zapomni na przykład wysuszyć włosów. Makijaż gotowy, paznokcie pomalowane, a co zrobić z fryzurą? Dobrze byłoby wykorzystać czas, który "bezczynnie" spędzamy podążając do biura. Dla kobiet, które mają problemy organizacyjne wymyślono specjalne urządzenie.