Coolbrands pod czujnym okiem ekspertów - Marketing przy Kawie
Coolbrands pod czujnym okiem ekspertów
  • 0
  • 1
15.07.2005

Coolbrands pod czujnym okiem ekspertów

Zagraniczne marki są bardziej jazzy niż polskie. Kobiety bardziej cool niż mężczyźni. Palenie natomiast zdecydowanie nie jest trendy, tak zdecydowali w głosowaniu internauci. Pora na ocenę marek przez specjalnie powołaną Radę Marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2005

PEPPERMINT wprowadza na rynek Hugo

14 lipca pod hasłem „Dla pożeraczy przygód” ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych dla dzieci „Hugo” - nowej marki The Lorenz Bahlsen Snack-World. Kampania ma charakter through-the-line, prowadzona jest przy wykorzystaniu narzędzi w zakresie ATL i BTL, Internetu oraz public relations. Celem kampanii jest wprowadzenie marki na rynek i zachęcenie do zakupu produktu. Za kompleksową obsługę nowej marki „Hugo” oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja PEPPERMINT.