0 1 0 0 0 14.07.2005Nowy serwis Digital One dla marki MirenaAgencja interaktywna Digital One przygotowała serwis internetowy dla marki Mirena (www.mirena.pl) należącej do portfolio Schering Polska.
0 1 0 0 0 14.07.2005Wakacyjny dodatek „Gazeta Co Jest Grane w Kraju”W każdy piątek, od 22 lipca do 27 sierpnia, w "Gazecie Wyborczej" będzie ukazywał się specjalny wakacyjny dodatek "Gazeta Co Jest Grane w Kraju". Przez 6 kolejnych tygodni "Gazeta Wyborcza" polecać będzie czytelnikom letnie imprezy w kraju i, wybrane, za granicą - w Niemczech, Czechach, na Słowacji.
0 1 0 0 0 14.07.2005Złoty Laur Konsumenta dla BezdrożyWydawnictwo Bezdroża zostało zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu „Laur Konsumenta 2005” organizowanego przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej, zdobywając Złoty Laur w kategorii „Przewodniki”.
0 1 0 0 0 14.07.2005Neolit Media uruchamia Biuro PrasoweW strukturach Domu Brokerskiego Neolit Media Sp. z o.o., specjalizującego się w kompleksowej realizacji niestandardowych kampanii outdoorowych, zaczyna działać Biuro Prasowe.
0 1 0 0 0 13.07.2005Ciszewski PR, Comtica i Testardo Red Cell dla firmy SamsungAgencja Testardo Red Cell zajmie się organizacją tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games 2005 (WCG) organizowanego przez firmę Samsung Electronics. Działania Public Relations powierzono Ciszewski PR. Wszystko, co wiąże się z interaktywną i techniczną stroną WCG2005 powierzono agencji Comtica. Igrzyska gier komputerowych patronatem medialnym objęły: TVP, radio ESKA, Metropol, 4fun TV, Onet, OZON, CD Action oraz Gadu-Gadu. Agencje planują kampanię ATL-ową, która głównie skupi się na mediach patronackich.
0 1 0 0 0 13.07.2005PZU SA i PZU Życie SA wybrały dom mediowyZakończył się przetarg na zakup mediów dla PZU S.A. i PZU Życie SA. W wyniku przetargu wybrany został dom mediowy Starlink. Umowa ze Starlinkiem została podpisana na trzy lata. W przetargu wzięło udział 6 domów mediowych.
0 1 0 0 0 13.07.2005BRE Bank Hipoteczny inwestuje w media interaktywneAgencja interaktywna Adv.pl rozpoczęła współpracę z największym w Polsce specjalistycznym bankiem hipotecznym – BRE Bankiem Hipotecznym S.A.
0 1 0 0 0 13.07.2005Brown-Forman wprowadza swoją markę korporacyjną w PolsceBrown-Forman Corporation, jedna z największych amerykańskich firm na światowym rynku win i wyrobów spirytusowych, poinformowała o zmianie nazwy, pod którą prowadzi swoją działalność operacje w Polsce. Firma, która przez ostanie dwa lata działała pod nazwą Finlandia Polska, zmienia nazwę na Brown-Forman Polska.
0 1 0 0 0 13.07.2005Badania jakości obsługi na infoliniachCommunication One Consulting przeprowadziła badania jakości infolinii prowadzonych przez Call Center Poland. Badania jakości prowadzone są przez Communication One Consulting cyklicznie od ponad dwóch lat w ramach programu stałego monitoringu poziomu obsługi klienta.
0 1 0 0 0 13.07.2005Toolbox Creative Communications dla NovartisToolbox Creative Communications wygrywa przetarg i podpisuje umowę na działania PR z koncernem farmaceutycznym Novartis. Umowa między firmami obejmuje prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej atopowego zapalenia skóry (AZS). Akcja nosi nazwę „Atopia pod kontrolą” i obejmuje szeroki wachlarz działań komunikacyjnych.