PEPPERMINT wprowadza na rynek Hugo - Marketing przy Kawie
PEPPERMINT wprowadza na rynek Hugo
  • 0
  • 1
15.07.2005

PEPPERMINT wprowadza na rynek Hugo

14 lipca pod hasłem „Dla pożeraczy przygód” ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych dla dzieci „Hugo” – nowej marki The Lorenz Bahlsen Snack-World. Kampania ma charakter through-the-line, prowadzona jest przy wykorzystaniu narzędzi w zakresie ATL
i BTL, Internetu oraz public relations. Celem kampanii jest wprowadzenie marki na rynek i zachęcenie do zakupu produktu. Za kompleksową obsługę nowej marki „Hugo” oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja PEPPERMINT.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2005