0 1 6.09.2005Tchibo. Co tydzień w nowym świeciefirmy TweetLider rynku kawy wprowadza w Polsce wyjątkowy model biznesu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53959 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.09.2005Są Berlinki, są pieniądzePod tym hasłem z początkiem września Berlinki, jeden z głównych produktów Grupy Animex S.A. (poprzednio Morliny S.A.), uruchamia kampanię relaunch’ową. Jej struktura składa się z dwóch głównych elementów: ogólnopolskiej promocji konsumenckiej i silnej kampanii reklamowej w telewizji.
0 1 0 0 0 5.09.2005Pomoc Polakom na WileńszczyźniePolskie dzieci w podwileńskich Egliszkach rozpoczęły nowy rok szkolny w wyremontowanej szkole. Kapitalny remont budynku stał się możliwy dzięki Fundacji Dobroczynności Atlas i Caritas Archidiecezji Gdańskiej.
0 1 0 0 0 5.09.2005Powrót do szkoły z misiem Haribo„Miś wraca do szkoły” to hasło, z którym HARIBO chce zmienić 1. września w miłe święto, a dzieciom uprzyjemnić powrót do szkolnych ławek.
0 1 0 0 0 5.09.2005Nowa kampania reklamowa Impossible Field dla marki adidasDziś rusza w Polsce globalna kampania reklamowa adidas zatytułowana Impossible Field. Biorą w niej udział największe piłkarskie gwiazdy adidas - Beckham, Ballack, Raúl, Defoe, Kaká i Saviola. Kampania potwierdza dominację marki adidas w futbolu.