0 1 0 0 0 26.10.2005Młodzi optymiści – wyniki sondażuRealiści i pragmatycy, umiarkowani optymiści, którzy chcą inwestować w swoją przyszłość, a dla których najważniejszą wartością jest rodzina i miłość – tak rysuje się najbardziej szkicowo obraz młodych ludzi z krajów Europy Środkowej.
0 1 0 0 0 26.10.2005Elektroniczni detektywi dołączyli do Samsung CarePionierski program Samsung Care, skierowany do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ma nowego partnera. Jest nim firma Ontrack – wiodąca firma w branży odzyskiwania i kasowania danych oraz dostarczania elektronicznych środków dowodowych.
0 1 0 0 0 26.10.2005Wielkie Spotkania KobietStudio MB realizuje dla marki Cif Super Cream cykl eventów pn. „Wielkie Spotkania Kobiet”. Działania prowadzone są w sieci Centrów Handlowych Apsys. Akcja skierowana jest do młodych, dynamicznych kobiet.
0 1 0 0 0 26.10.2005Poszukiwania Najmilszego Brzdąca w PolsceDo końca października potrwa cykl eventów „Poszukujemy Najmilszego Brzdąca w Polsce” realizowanych dla produktu Morlinki, przygotowanych przez bydgoską agencję Studio MB na zlecenie firmy Animex.
0 1 0 0 0 26.10.2005Chłodna kampania informacyjnaStowarzyszenie Mrożonej Żywności planuje rozpoczęcie w styczniu ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej, poświęconej mrożonym warzywom i owocom, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej. Organizacją wdrażającą będzie firma On Board PR.
0 1 0 0 0 26.10.2005Nowe opakowania Lirene są Hand-MadeAgencja Hand Made przygotowała koncepcję graficzną nowej linii opakowań marki Lirene - Folacyna Intense - oraz projekty materiałów BTL wspierających sprzedaż nowych opakowań.
0 1 0 0 0 26.10.2005SOSMUSIC współtwórcą zwycięstwa Lecha KaczyńskiegoAgencja SOSMUSIC jest autorem produkcji konwencji prezydenckiej Lecha Kaczyńskiego oraz eventów wyborczych Prawa i Sprawiedliwości. Miernikiem jakości i skuteczności kampanii było zwycięstwo tej partii w wyborach parlamentarnych oraz Lecha Kaczyńskiego w wyścigu prezydenckim.
0 1 0 0 0 26.10.2005Na Olimpiadę z IndesitW październiku rozpoczęła się zimowa promocja marki Indesit, która potrwa do końca stycznia 2006r. Wśród nagród są wycieczki na Olimpiadę w Turynie.
0 1 0 0 0 26.10.2005Just zdobył EFFIEJust zdobył brązową statuetkę EFFIE za skuteczność kampanii „Stylista Twojego wnętrza“ marki Tubądzin.
0 1 0 0 0 26.10.2005Acxiom wzbogaca zewnętrzne bazy danychPosiadając tylko proste dane teleadresowe czy transakcyjne swoich klientów, firmy mogą dowiedzieć się o nich dużo więcej, wzbogacając je o dokładne profile zachowań zakupowych. Acxiom Polska przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy potrzebują więcej informacji jakościowych i chcą mieć kompletny obraz swoich odbiorców.