0 1 0 0 0 19.10.2005Rozmowa z przyjacielem gratisOszczędności nigdy za wiele. Możemy na przykład rozmawiać za darmo przy pomocy komputera. Pomysł ten wszystkim bardzo się podoba i dlatego postanowiono go nieco udoskonalić.
0 1 0 0 0 19.10.2005Błyskotliwy pomysłTelefon komórkowy to wspaniały wynalazek, a mimo to są momenty, kiedy wszyscy zgodnie chcielibyśmy się go pozbyć raz na zawsze. To niebezpieczne urządzenie może spowodować, że koledzy z pracy (zwłaszcza ci wyżsi rangą) przestaną nas lubić, kiedy ważne zebranie nagle umili nam podkład muzyczny wydobywający się z niewinnego z pozoru pudełka.
0 1 0 0 0 19.10.2005City FMCGOd stycznia 2006 roku w sprzedaży pojawi się nowy produkt outdoorowy - sieć City FMCG. City FMCG to 600 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 10 głównych aglomeracjach, zlokalizowanych w pobliżu ponad 300 kluczowych punktów sprzedaży. City FMCG zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie z reklamą do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.
0 1 0 0 0 19.10.2005Nowa punktacja w Klubie OkiFirma OKI Printing Solutions za każdą sprzedaną drukarkę C3200 lub C3200n przyznaje członkom Klubu OKI 50 punktów. Do końca listopada br. oba urządzenia można kupić po okazyjnej cenie.
0 1 0 0 0 19.10.2005Polkomtel Partnerem StrategicznymPolkomtel S.A., operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM, dołączył do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
0 1 0 0 0 19.10.2005Druga odsłona kampanii TBWAWarszawa dla UPCNa początku października ruszyła druga odsłona kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję TBWAWarszawa dla UPC. Kampania ma na celu poinformowanie o nowej październikowej ofercie promocyjnej usługi internetowej chello.
0 1 0 0 0 19.10.2005Hand Made – nowa agencja reklamowa na rynkuHand Made to agencja reklamowa, która zajmuje się kompleksową obsługą strategiczną i komunikacyjną marek. Agencja ma na swoim koncie już pierwsze wygrane przetargi, a zaproszenia do kolejnych chce uzyskać oferując klientom wieloletnie doświadczenie swoich pracowników oraz "niefabryczne" podejście do tworzenia i rozwoju marki.
0 1 0 0 0 19.10.2005Bogusław Wołoszański w kampanii Banku BPH „Takie są fakty”15 października ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Banku BPH, pod hasłem „Takie są fakty”. Zalety oferty przedstawia w niej Bogusław Wołoszański.
0 1 0 0 0 19.10.2005Nowi klienci Sigmy: Grupa LEW i Dom Wydawniczy ABCAgencja PR Sigma International (Poland) rozpoczęła regularną współpracę PR z dwiema firmami: Domem Wydawniczym ABC i Grupą LEW.
0 1 0 0 0 19.10.2005Marka Knorr nowym klientem DougFaberFamilyAgencja DougFaberFamily (DFF) wygrała przetarg na obsługę akcji promocyjnej dla marki Knorr, która ruszy wiosną 2006.