Acxiom wzbogaca zewnętrzne bazy danych
  • 0
  • 1
26.10.2005

Acxiom wzbogaca zewnętrzne bazy danych

Posiadając tylko proste dane teleadresowe czy transakcyjne swoich klientów, firmy mogą dowiedzieć się o nich dużo więcej, wzbogacając je o dokładne profile zachowań zakupowych. Acxiom Polska przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy potrzebują więcej informacji jakościowych i chcą mieć kompletny obraz swoich odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53962 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

26 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2005

Fitness Style Dr Oetker’a w sieci indoor ARBOmedia

W październiku ruszyła kampania nowych płatków „Müsli Lekkie Vitalis” Dr Oetker’a, stworzonych z myślą o osobach, które nie chcą rezygnować z przyjemności jedzenia, ale jednocześnie pragną zachować dobrą kondycję i atrakcyjny wygląd. Promocję linii VITALIS firma silnie zaakcentowała w indoorowej sieci ARBOmedia kanału sportowego, ulokowanej w najmodniejszych klubach fitness w Polsce, obejmując tym samym 100% grupy docelowej. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Direction OMD.