0 1 0 0 0 2.11.2005„Więcej radości z pysznych nowości”Wystartowała kampania Świąteczna Gerber. Podstawą przekazu jest komunikacja nowych smaków deserów, dań mięsnych i warzywnych.
0 1 0 0 0 2.11.2005Tic Tac w sieci wwwAgencja Publicis przygotowała kampanię reklamową drażetek Tic Tac. Jest ona skierowana przede wszystkim do ludzi młodych. Celem kampanii jest wzmocnienie wśród młodzieży wizerunku Tic Tac jako marki dynamicznej oraz rozpowszechnienie informacji o nowej promocji Tic Tac, w której można wygrać iPody oraz telefony komórkowe. Żeby wziąć udział w promocji trzeba wejść na stronę www.tictac.onet.pl i ułożyć zabawne fotostory.
0 1 0 0 0 2.11.2005Nowe WINIARY.pl – serwis ze smakiemAgencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska S.A. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie i uatrakcyjnienie serwisu www.winiary.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2005Euro RSCG Warsaw zdobywa 2 nowych klientówAgencja pozyskała do obsługi reklamowej CitiFinancial - instytucję finansową, należącą do Citigroup, dla której przygotuje kampanię ATL obejmującą pożyczki hipoteczne. Współpraca została zaplanowana wstępnie na rok, jednak możliwe będzie jej rozszerzenie na inne produkty Citigroup.
0 1 0 0 0 2.11.2005CORE PR rozszerza współpracę z SEB TFI SAAgencja public relations CORE PR oraz SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA przedłużyły umowę o współpracy. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations. Dodatkowo do zadań agencji będzie należało doradztwo strategiczne w obszarze działań marketingowych.
0 1 0 0 0 2.11.2005Klubowa Wirtualna PolskaModa na imprezy klubowe opanowała całą Polskę. Liczy się klimat, dobra muzyka, didżeje-magicy wyczarowujący nastrój dosłownie spod palców lub granie „na żywo” dla rozentuzjazmowanej publiczności.
0 1 0 0 0 2.11.2005Konkurs NetSprint.pl – Szukaj i wygrywajWyszukiwarka NetSprint.pl rozpoczęła konkurs dla swoich użytkowników. Do wygrania jest ponad 2500 bardzo atrakcyjnych nagród. Konkurs potrwa przez 7 tygodni do 18 grudnia 2005 roku.
0 1 0 0 0 2.11.2005Internet Designers dla akcji edukacyjnej Stoplysieniu.plAgencja interaktywna Internet Designers (www.id.pl) zrealizowała serwis WWW oraz internetową kampanię reklamową dla akcji edukacyjnej „Łysieniu powiedz STOP”.
0 1 0 0 0 2.11.2005Rozwój indoorowej sieci reklamowej w kawiarenkach internetowychOgólnopolska sieć kawiarenek internetowych powiększa się o nowe, prestiżowe lokale. Do sieci włączone zostały dwie największe w Polsce kawiarenki, a właściwie kluby internetowe, oferujące ponad 100 stanowisk komputerowych. Obydwa kluby internetowe położone są w doskonałych lokalizacjach – pierwsza „Simple” mieści się w sercu Warszawy przy rondzie Dmowskiego, natomiast druga „E 24” zlokalizowana jest w CH Stary Browar w centrum Poznania. Obydwie kawiarenki biorą udział w prowadzonych aktualnie kampaniach reklamowych Heyah oraz Easy Touch. Kampanie prowadzone są równolegle i wykorzystują zarówno standardowe nośniki reklamowe takie jak stojaki na monitorach oraz desktop marketing (strony startowe, tapety, banneryIE), ale także plakaty, standy i ulotki wykorzystujące cały potencjał miejsc, przez które przewija się codziennie nawet 2000 osób.
0 1 0 0 0 2.11.2005OS3 dla ING Banku ŚląskiegoING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: „Banki są do zarabiania” oraz „eKarta przedpłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce”. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych.