0 1 0 0 0 28.11.2005Nowy film reklamowy o preparacie GentosRuszyła kampania reklamowa preparatu Gentos firmy Bittner. Przygotowano zupełnie nowy film reklamowy dla tego brandu. Po przerwie wraca również kampania telewizyjna dla innych preparatów firmy Bittner: Zioła Bittner’a Pervivo i Galstena.
0 1 0 0 0 28.11.2005Leave No Trace – Snowboard we WrocławiuW sobotę 3 grudnia 2005 r. od godziny 14:00 na wrocławskim Rynku zagości Leave No Trace - impreza sportowo-muzyczna zorganizowana przez A1, przy współpracy z Urzędem Miasta Wrocławia, dla Nokia Poland.
0 1 0 0 0 28.11.2005Kucharska Osobowość RokuW dniach 3-4 grudnia br. podczas Festiwalu Sztuki Kulinarnej „Smak i Styl” odbędą się finały sponsorowanego przez firmę Podravka konkursu na Kucharską Osobowość Roku 2005.
0 1 0 0 0 25.11.2005Nowe przedsięwzięcia w projekcie Wyślij WiadomośćJuż nie tylko Polacy mogą wysyłać swoje przesłanie w przestrzeń kosmiczną. Strona www.wyslijwiadomosc.pl jest już dostępna w języku angielskim, hiszpańskim, niemieckim i rosyjskim.
0 1 0 0 0 25.11.2005Złoty Spinacz dla On Board PRFirma On Board PR odebrała statuetkę „Złoty Spinacz 2005” za najlepszy projekt PR w kategorii kampania społeczna. Jury konkursu, doceniając przyjętą strategię, jakość i rzetelność realizacji oraz skuteczność prowadzonych działań nagrodziło program „Odnaleźć siebie” realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, którego partnerem jest polska firma farmaceutyczna Adamed.
0 1 0 0 0 25.11.2005Zero,2 wygrywa smakiem dla firmy BalcerzakW ramach zacieśniającej się współpracy w zakresie pełnej obsługi marki Balcerzak i Spółka, Zero,2 Agencja Reklamowa opracowała koncepcję, zaprojektowała materiały, wdrożyła i obsługuje konkurs pt. „Wygraj smakiem”. Osoba, która w 5 słowach zamknie kwintesencję smaku kabanosów drobiowych Balcerzaka, odjedzie spod siedziby firmy Balcerzak i Spółka czerwonym Peugeotem 206 SW. Dodatkowo firma nagradza najbardziej twórczych smakoszy 30 kuchenkami mikrofalowymi, a pierwszych 500 osób otrzyma firmowe deski do krojenia wędlin.
0 1 0 0 0 25.11.2005Nagroda dla Telma Group CommunicationsTelma Group Communications otrzymała główną nagrodę w konkursie Złote Spinacze w kategorii Public Affairs & Lobbying za kampanię Propagowanie Idei Pracy Tymczasowej w Polsce. Złote Spinacze to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w świecie polskich mediów.
0 1 0 0 0 25.11.2005trzy,14 dla CompFort Meridian Polska i BMC Software 2005Forum BMC Software organizowane jest w Polsce już po raz czwarty. Jest to konferencja jednego z największych dostawców oprogramowania do zarządzania systemami informatycznymi w dużych przedsiębiorstwach. Organizatorem konferencji jest firma CompFort Meridian Polska wyłączny dystrybutor BMC Software w Polsce. Trzy,14 dział event marketing odpowiedzialny jest za organizację i przygotowanie logistyczne oraz pełen nadzór nad przebiegiem wydarzenia.
0 1 0 0 0 25.11.2005„Partnersi” od kryzysów – kolejna nagrodaAgencja Partner of Promotion zdobyła nagrodę „Złotego Spinacza 2005” w kategorii „komunikacja antykryzysowa”. Jury konkursu doceniło działania przeprowadzone dla towarzystwa Nationwide Global. Po przyznanej w czerwcu br. europejskiej statuetce SABRE, to już czwarta cenna nagroda dla Agencji za działania typu „crisis management”.
0 1 0 0 0 25.11.2005Carlsberg – prawdopodobnie najlepszy na święta18 listopada, ruszyła najnowsza świąteczna telewizyjna kampania reklamowa Carlsberga. Zimowa aktywność marketingowa marki związana jest ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia – jednym z najważniejszych momentów sprzedażowych w roku.