Espresso

28 listopada 2005

25 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2005

Zero,2 wygrywa smakiem dla firmy Balcerzak

W ramach zacieśniającej się współpracy w zakresie pełnej obsługi marki Balcerzak i Spółka, Zero,2 Agencja Reklamowa opracowała koncepcję, zaprojektowała materiały, wdrożyła i obsługuje konkurs pt. „Wygraj smakiem”. Osoba, która w 5 słowach zamknie kwintesencję smaku kabanosów drobiowych Balcerzaka, odjedzie spod siedziby firmy Balcerzak i Spółka czerwonym Peugeotem 206 SW. Dodatkowo firma nagradza najbardziej twórczych smakoszy 30 kuchenkami mikrofalowymi, a pierwszych 500 osób otrzyma firmowe deski do krojenia wędlin.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2005

trzy,14 dla CompFort Meridian Polska i BMC Software 2005

Forum BMC Software organizowane jest w Polsce już po raz czwarty. Jest to konferencja jednego z największych dostawców oprogramowania do zarządzania systemami informatycznymi w dużych przedsiębiorstwach. Organizatorem konferencji jest firma CompFort Meridian Polska wyłączny dystrybutor BMC Software w Polsce. Trzy,14 dział event marketing odpowiedzialny jest za organizację i przygotowanie logistyczne oraz pełen nadzór nad przebiegiem wydarzenia.

Poprzednie Następne