Złoty Spinacz dla spółki Canal+
  • 0
  • 1
25.11.2005

Złoty Spinacz dla spółki Canal+

„Inicjatywa – Reklama dla dzieci” spółki CANAL+ Cyfrowy zdobyła główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność w biznesie) w konkursie „Złote Spinacze 2005” organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało spółce również wyróżnienie w kategorii „Event” za realizację projektu obchodów 10-lecia CANAL+. Nagrody wręczono 24 listopada w Warszawie podczas kongresu „PR Forum”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej

18 lat temu

może nie na temat ale dotyczy też telewizji prywatncyh...

podobna sprawa jest zresztą w telefoniach komórkowych - chodzi mi o to, że nowy klient jest traktowany dużo lepiej i ma lepsze warunki oferty niż stary, lojalny klient. Czyżby im nie zależało na lojalności klienta? Podobnie niektóre wydawnictwa prasowe - gdy mam przedłużać prenumeratę wysyłają mi ofertę standardową, tyle że tu wiem, że sugerując im że prenumeruję tę gazetę od iluś lat dostaję specjalne zniżki + dodatkowe prezenty. No ale muszę się o nie upomnieć sugerując że konkurencja ma też niezłą ofertę ;)

24 listopada 2005