Złoty Spinacz dla On Board PR
  • 0
  • 1
25.11.2005

Złoty Spinacz dla On Board PR

Firma On Board PR odebrała statuetkę „Złoty Spinacz 2005” za najlepszy projekt PR w kategorii kampania społeczna. Jury konkursu, doceniając przyjętą strategię, jakość i rzetelność realizacji oraz skuteczność prowadzonych działań nagrodziło program „Odnaleźć siebie” realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, którego partnerem jest polska firma farmaceutyczna Adamed.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53988 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2005

Zero,2 wygrywa smakiem dla firmy Balcerzak

W ramach zacieśniającej się współpracy w zakresie pełnej obsługi marki Balcerzak i Spółka, Zero,2 Agencja Reklamowa opracowała koncepcję, zaprojektowała materiały, wdrożyła i obsługuje konkurs pt. „Wygraj smakiem”. Osoba, która w 5 słowach zamknie kwintesencję smaku kabanosów drobiowych Balcerzaka, odjedzie spod siedziby firmy Balcerzak i Spółka czerwonym Peugeotem 206 SW. Dodatkowo firma nagradza najbardziej twórczych smakoszy 30 kuchenkami mikrofalowymi, a pierwszych 500 osób otrzyma firmowe deski do krojenia wędlin.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2005

trzy,14 dla CompFort Meridian Polska i BMC Software 2005

Forum BMC Software organizowane jest w Polsce już po raz czwarty. Jest to konferencja jednego z największych dostawców oprogramowania do zarządzania systemami informatycznymi w dużych przedsiębiorstwach. Organizatorem konferencji jest firma CompFort Meridian Polska wyłączny dystrybutor BMC Software w Polsce. Trzy,14 dział event marketing odpowiedzialny jest za organizację i przygotowanie logistyczne oraz pełen nadzór nad przebiegiem wydarzenia.