„Partnersi” od kryzysów – kolejna nagroda
  • 0
  • 1
25.11.2005

„Partnersi” od kryzysów – kolejna nagroda

Agencja Partner of Promotion zdobyła nagrodę „Złotego Spinacza 2005” w kategorii „komunikacja antykryzysowa”. Jury konkursu doceniło działania przeprowadzone dla towarzystwa Nationwide Global. Po przyznanej w czerwcu br. europejskiej statuetce SABRE, to już czwarta cenna nagroda dla Agencji za działania typu „crisis management”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53956 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2005

Złoty Spinacz dla spółki Canal+

„Inicjatywa – Reklama dla dzieci” spółki CANAL+ Cyfrowy zdobyła główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność w biznesie) w konkursie „Złote Spinacze 2005” organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało spółce również wyróżnienie w kategorii „Event” za realizację projektu obchodów 10-lecia CANAL+. Nagrody wręczono 24 listopada w Warszawie podczas kongresu „PR Forum”.

24 listopada 2005