0 1 0 0 0 7.12.2005Schober Information Group w PolsceFirma Schober Information Group, wiodący dostawca informacji oraz broker list adresowych, rozszerza swoją europejską działalność i otwiera przedstawicielstwo w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.12.2005Nowe technologie w PCMSpółka PCM – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów – poszerza zakres usług o nowe formy komunikacji oparte na zaawansowanych technologiach mobilnych.
0 1 0 0 0 7.12.2005100 Klientów SARE to FaktDziennik „Fakt” jest setnym klientem SARE – pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.
0 1 0 0 0 7.12.2005Kampania „Podaruj dzieciom dom na święta” na tablicach News Outdoor PolandNews Outdoor Poland dołączył do grona firm wspierających akcję społeczną „Podaruj dzieciom dom na święta”. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. News Outdoor Poland udostępnił na potrzeby kampanii promującej akcję powierzchnię na swoich tablicach reklamowych.
0 1 0 0 0 7.12.2005Iplay sprzedaje legalną muzykę w Wirtualnej PolsceWirtualna Polska we współpracy z Iplay sp. z o.o. uruchomiła muzyczny sklep internetowy – mp3.pl Obszerny katalog plików, prosty i czytelny interfejs, różnorodność metod płatności, wirtualna skarbonka i mnóstwo dobrej, a przy tym niedrogiej muzyki, to główne cechy nowego sklepu mp3.pl.
0 1 0 0 0 6.12.20053 kroki do Nowego JorkuTrwa internetowa kampania TelePizzy „3 kroki do Nowego Jorku” prowadzona w ramach cross promocji z Universal Pictures, dystrybutorem filmu „King Kong”, który wkrótce wejdzie na ekrany polskich kin. Działania marketingowe w Internecie prowadzi agencja interaktywna OS3 multimedia, która od 4 lat stale obsługuje markę TelePizza.
0 1 0 0 0 6.12.2005Hostessy Sim Plus w kawiarenkach internetowychW kawiarenkach internetowych 8 największych miast Polski trwa akcja promocyjna sim plus. Zupełną nowością, nie spotykaną wcześniej w tego typu kampaniach indoorowych, jest rozdawnictwo starterów i ulotek. Młodzi przedstawiciele sim plus prezentują ofertę sieci oraz wręczają ulotki reklamowo-informacyjne i startery komórkowe. Akcja wzbudza ogromne zainteresowanie - dzięki specjalnych strojom i perukom hostessy sim plus rzucają się w oczy od razu po wejściu do kawiarenki.
0 1 0 0 0 6.12.2005Wizard świątecznie dla Galerii MetroAgencja reklamowa Wizard przygotowała świąteczną kampanię Galerii Metro. Kampania obejmuje reklamy prasowe oraz nośniki outdoor w metrze i informacje na stronie internetowej. Elementem wspierającym kampanię jest konkurs, w którym co tydzień klienci mogą wygrać atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 6.12.2005Ad.Media Raport: Rynek reklamowy w PolsceWedług szacunków CR Media Consulting S.A., przychody reklamowe w ujęciu netto, w trzecim kwartale 2005 roku, wzrosły o 13,8%, w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wartość ta uwzględnia zwiększone przychody mediów spowodowane wydatkami komitetów wyborczych na kampanie parlamentarne i prezydenckie.
0 1 0 0 0 6.12.2005Charytatywnie na co dzień czy na Święta?W okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia częściej myślimy o innych ludziach i przypominamy sobie o osobach doświadczonych przez los. Z deklaracji składanych przez polskich konsumentów wynika, że nasza skłonność do wspierania celów charytatywnych systematycznie rośnie.