0 1 0 0 0 11.01.2006Rusza kampania ‘RATUJ I RADUJ!’„RATUJ I RADUJ!” – pod tym hasłem 30 grudnia 2005 r. ruszyła kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS (www.pegasus.org.pl). Pierwszy etap ogólnopolskiej akcji potrwa do końca stycznia 2006 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.
0 1 0 0 0 11.01.2006Polisa-Życie SA stawia na InternetW styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie SA uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 11.01.2006Cumulus wspiera XIV Finał WOŚPAgencja Cumulus z Lublina jest właścicielem największego biletu komunikacyjnego na świecie. W finałową niedzielę, 8 stycznia, Cumulus wygrał rekordowy miesięczny bilet z MPK Lublin na aukcji internetowej.
0 1 0 0 0 11.01.2006Praktiker daje radę w sieciSieć marketów budowlanych Praktiker uruchomiła we współpracy z miesięcznikiem Przewodnik Budowlany stronę internetową zawierającą porady z zakresu prowadzenia prac budowlanych i remontowych.
0 1 0 0 0 11.01.2006On Board PR pracuje dla LifetechW grudniu ub.r. firma On Board PR nawiązała współpracę ze spółką Lifetech należącą do szwajcarskiego holdingu Liftec S.A. Współpraca obejmie m.in. obsługę PR związaną z wprowadzaniem na rynek nowych produktów firmy; m.in. MethodDraine Detox. Podpisany kontrakt dotyczy realizacji działań przez cały 2006 rok. Zespołem realizującym prace dla lifetech będzie kierować Magdalena Figurna – konsultant On Board PR.
0 1 0 0 0 11.01.2006Tropiciel przyciągnął ok. 600 tys. widzówZakończyła się trwająca dwa tygodnie wystawa najciekawszych zdjęć nadesłanych na konkurs fotograficzny Lexmark Instynkt Tropiciela. W ciągu dwóch tygodni na trzech stacjach warszawskiego metra mogło je obejrzeć ponad 600 tys. osób.
0 1 0 0 0 11.01.2006Panorama Firm przekazała 100.000 odblasków Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy8 stycznia w trakcie XIV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy promującego bezpieczeństwo dzieci Panorama Firm przekazała dla dzieci 100.000 niebieskich odblasków. XIV Finał to zbiórka pieniędzy dla ratowania życia dzieci poszkodowanych w wypadkach, w tym na naukę udzielania pierwszej pomocy.
0 1 0 0 0 11.01.2006Masterprint XL dla Teatru TelewizjiDrukarnia wielkoformatowa Masterprint XL jest jednym z partnerów Telewizji Polskiej, współpracujących z TVP przy produkcji części materiałów reklamowych na potrzeby kampanii promującej Teatr Telewizji. Masterprint XL, znany z takich projektów jak np. siatka sieci telefonii komórkowej IDEA z wizerunkiem Otylii Jędrzejczak na budynku hotelu Forum w Warszawie (3500m2), został wybrany przez TVP do współpracy w ramach przetargu.
0 1 0 0 0 11.01.2006Nowy image największego wrocławskiego centrum medycznegoJeden z największych dolnośląskich kompleksów medycznych „Dolmed” ma nowy logotyp i całościowy system identyfikacji wizualnej. Autorem projektu jest wrocławska agencja: Metamorphosis Brand Communications.
0 1 0 0 0 11.01.2006Broń.pl – nie rewolucja, lecz ewolucjaFirma „Kolter” we współpracy z agencją interaktywną AMP Media kontynuuje swój rozwój w zakresie działań e-commerce. Pod koniec ubiegłego roku swoją premierę miała nowa wersja sklepu internetowego broń.pl.