Espresso - Strona 5181 z 5655 - Marketing przy Kawie

Espresso

22 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
22.06.2006

„bycie tatą to działanie. każdego dnia”

23 czerwca, w Dzień Ojca, pod takim hasłem rusza kolejna odsłona kampanii w ramach programu „Być Rodzicem” prowadzonego przez Fundację Komunikacji Społecznej. Celem kampanii jest nie tylko zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, ale także uświadomienie mężczyznom, jak wiele radości płynie z ojcostwa. Dlatego inicjatywa ta mówi o wspólnej zabawie i wspólnej aktywności, o wykonywanych razem czynnościach, nawet tych najprostszych, codziennych, „domowych”, bo one tak naprawdę budują głębokie relacje.

  • 0
  • 1
  • 0
22.06.2006

BRAMA – pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych

W dniu 22 czerwca 2006 r. oficjalnie rozpoczyna działalność Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. Jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (operatora sieci Era i Heyah) i Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jest to pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie tego typu. Laboratorium stanowi modelowy przykład współpracy uczelni z przemysłem, zwłaszcza w obszarze telekomunikacji i informatyki. Realizuje projekty wraz z ośrodkami naukowo-badawczymi w Polsce i za granicą, w tym - projekty finansowane z europejskich Programów Ramowych, a także z funduszy celowych i strukturalnych.

  • 0
  • 1
  • 0
22.06.2006

TEQUILAPolska najlepszą agencją BTL roku 2005 i zdobywcą nagrody Golden Arrow i 7 wyróżnień

Agencja marketing services TEQUILAPolska została uznana najlepszą agencją BTL w 2005 roku przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Agencja otrzymała również nagrodę Golden Arrow za kampanię „Tyskie stawia” dla marki TYSKIE (Kompania Piwowarska) w kategorii kampania zintegrowana B2C oraz 7 wyróżnień. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.

  • 0
  • 1
  • 0
22.06.2006

Peppermint zdobywcą 2 nagród w konkursie Golden Arrow oraz wyróżnienia dla agencji BTL roku

Agencja Peppermint otrzymała 2 nagrody w I edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, którego organizatorem jest SMB oraz VFP Communications - wydawca magazynu Media & Marketing Polska. Agencja została nagrodzona za kampanię dla marki Heyah(PTC) - „Simloki Game Over” oraz za kampanię „Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla marki NIVEA Lip Care(NIVEA Polska S.A.). Agencja Peppermint otrzymała również wyróżnienie za dokonania w 2005 roku przyznawane przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.

21 czerwca 2006

Poprzednie Następne