0 1 0 0 0 10.01.2006Schulz kontra plastikowe umysłyKrakowska Agencja Reklamowa Schulz pozycjonuje się jako „agencja bez plastiku” na rynku reklamowym, przygotowując kontrowersyjną kampanię billboardową dla Radia Kraków.
0 1 0 0 0 9.01.2006Światowa kampania społeczna UNICEF oraz Clear Channel PolandOd stycznia br. na 500 nośnikach Clear Channel Poland w niemal 20 polskich miastach można oglądać plakat wspierający światową kampanię edukacyjną UNICEF na rzecz pomocy dzieciom dotkniętym przez AIDS.
0 1 0 0 0 9.01.2006Organizacja WWF współpracuje z Acxiom PolskaDarczyńcy kampanii WWF „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” - światowej organizacji non profit działającej na rzecz ochrony środowiska – poszukiwani w bazie Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 9.01.2006Nowa odsłona kampanii „Heyah zdrabnia ceny”Trwa druga odsłona kampanii Heyah „Zdrabniamy”. Kampania prezentuje ofertę marki, podkreślając, że 68 groszy to najniższa na rynku stawka za połączenia poza sieć.
0 1 0 0 0 9.01.2006Impulsowa kampania Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+Agencja przygotowała kampanię informującą o wyjątkowej promocji nakierowaną na wywołanie reakcji impulsowej: potencjalny klient ma natychmiast po obejrzeniu spotu lub przeczytaniu ogłoszenia prasowego zadzwonić pod podany w materiałach reklamowych numer telefonu, który jest głównym elementem przekazu. Tym razem CYFRA+ nie podaje szczegółów promocji ani nie prezentuje bogatej oferty programowej.
0 1 0 0 0 9.01.2006Wielka premiera najnowocześniejszego serwisu muzycznego w sieci: teledyski.onet.plOnet.pl udostępnił teledyski największych gwiazd polskiej i światowej sceny muzycznej. Najnowsza propozycja Onet.pl dzięki swojej skali (blisko 1000 teledysków na starcie, co miesiąc niemal 400 nowych nagrań), jak i zastosowanym technologiom jest unikalna w skali całego polskiego internetu.
0 1 0 0 0 9.01.2006Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial9 stycznia ruszyła kampania "Lodowy Domek" wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii "Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.
0 1 0 0 0 9.01.2006Udany start BREL-aZ końcem 2005 r. minął ósmy miesiąc działalności programu edukacyjno-społecznego BREL – Bezpieczeństwo, Ratownictwo, Edukacja, Ludzie. W tym czasie kontakt z programem BREL miało około 1 000 000 osób.
0 1 0 0 0 9.01.2006Effective Public Relations z HARIBOWraz z początkiem Nowego Roku do grona Klientów Effective Public Relations dołączyła firma HARIBO – producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych.
0 1 0 0 0 9.01.2006Mocna strona HeurekiNowa witryna internetowa agencji reklamowej Heureka otrzymała w grudniu tytuł „Strony miesiąca” od portalu Webesteem.pl poświęconego projektowaniu serwisów WWW. Nagroda ta jest ważnym wyróżnieniem, ponieważ przyznawana jest przez niezależnych twórców, profesjonalistów w branży.