Espresso

1 marca 2005

28 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2005

Ranking producentów rynku FMCG jako partnerów handlowych, wg badań Kinoulty Research

Powodzenie na rynku zależy nie tylko od reakcji konsumentów na produkt, ale również w bardzo dużym stopniu od poziomu współpracy z partnerami handlowymi. Nawet najbardziej smaczny batonik może mieć trudności w zdobyciu zakładanego udziału w rynku jeśli np. jego opakowanie zbiorcze nie będzie wygodne dla pracowników hurtowni, a przedstawiciele handlowi nie będą dotrzymywać terminów. Dopóki konsumenci “domagają się” tych produktów ocena jakości współpracy z firmą wystawiona przez handlowców może wydawać się nieistotna. Badania agencji badawczo-doradczej Kinoulty Research dowiodły, że handlowcy widzą wyraźne różnice we współpracy z producentami rynku FMCG rynku spożywczego. Roman Baszun, szef działu Trade, specjalizującego się w badaniach wśród handlowców twierdzi, że: Poziom obsługi handlu będzie miał wpływ na długookresową pozycję rynkową producentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2005

„Zagraj w drużynie z Beckhamem” – promocja Gillette

28 lutego rozpoczyna się kampania reklamowa marki Gillette pod hasłem „Zagraj w drużynie z Beckhamem”. Kampania związana jest z ośmiotygodniową promocją, która rozpoczęła się 21 lutego w sklepach na terenie całej Polski. Nagrodą główna jest wyjazd do Madrytu, na trening piłkarski z udziałem Davida Beckhama. Poza tym do wygrania jest 8 wyjazdów na mecz w Madrycie oraz 800 piłek z limitowanej kolekcji Gillette.

Poprzednie Następne