Masterprint XL dla Teatru Telewizji
  • 0
  • 1
11.01.2006

Masterprint XL dla Teatru Telewizji

Drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL jest jednym z partnerów Telewizji Polskiej, współpracujących z TVP przy produkcji części materiałów reklamowych na potrzeby kampanii promującej Teatr Telewizji. Masterprint XL, znany z takich projektów jak np. siatka sieci telefonii komórkowej IDEA z wizerunkiem Otylii Jędrzejczak na budynku hotelu Forum w Warszawie (3500m2), został wybrany przez TVP do współpracy w ramach przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2006

Marketing mobilny 2006

Rosnąca popularność oraz rozwój telefonii komórkowej sprawiają, że wzrasta zainteresowanie marketingiem mobilnym. M-marketing stwarza niezwykłe możliwości personalizacji przekazu reklamowego, dlatego też jest optymalnym narzędziem bezpośredniego kontaktu z klientem. Najnowsze trendy dotyczące tej techniki przedstawione zostaną podczas kongresu Marketing mobilny 2006, który odbędzie się w dniach 22-23 lutego 2006 w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma ECU Marketing.