0 1 0 0 0 2.02.2006Glaubicz Garwolińska Consultants z Davidson ConsultingGlaubicz Garwolińska Consultants rozpoczęła współpracę z polską spółką doradczą Davidson Consulting. Firma specjalizuje się w budowie Planów Ciągłości Działania (Business Continuity Planning) oraz szeroko pojętym zarządzaniu ryzykiem operacyjnym. BCP polega na opracowaniu procedur umożliwiających utrzymanie kluczowych procesów biznesowych w sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 2.02.2006Google wprowadza Picasę w polskiej wersji językowejGoogle Inc. udostępniła dziś polską wersję Picasy, darmowego oprogramowania do obróbki i przechowywania zdjęć, dzięki któremu można z łatwością segregować, poprawiać i udostępniać innym swoje cyfrowe zdjęcia. Picasa to pierwszy program wprowadzony w polskiej wersji językowej od czasu otwarcia biura Google w Polsce. Udostępnienie polskiej Picasy podkreśla zaangażowanie Google w inwestowanie w Polsce dla dobra polskich użytkowników internetu.
0 1 0 0 0 2.02.2006Graj w fundusze z ExpanderemDom Mediowy ACR S.A. realizuje internetową kampanię reklamową gry „Fundusze Expandera”.
0 1 0 0 0 2.02.2006Europejski debiut Coca-Cola BlakCoca-Cola wprowadziła w styczniu na francuski rynek nowy produkt - Coca-Cola Black - będący połączeniem napoju Coca-Cola i kawy. Francja to jeden z pierwszych na świecie krajów, gdzie nowy produkt będzie dostępny.
0 1 0 0 0 2.02.2006„Dostarcz serce na czas”Serce, nie sługa, jak mówi stare przysłowie. A czas to pieniądz. Już od 1 lutego br. w salonach ZIBI akcja „Dostarcz serce na czas” . Każdy, kto zakupi zegarek jako walentynkowy prezent będzie mógł wysłać go zupełnie bezpłatnie pocztą kurierską pod wybrany adres. Akcja potrwa do 14 lutego we wszystkich salonach ZIBI w całej Polsce.
0 1 0 0 0 2.02.2006Carrefour w Legnicy „Sponsorem Roku 2005”27 stycznia 2006 roku w Legnicy odbył się Prezydencki Koncert Noworoczny, podczas którego hipermarket Carrefour otrzymał nagrodę „Sponsor Roku 2005” przyznawaną za zaangażowanie w życie miasta. Z rąk prezydenta Legnicy Tadeusza Krzakowskiego nagrodę odebrała Ksenia Trubisz z działu personalnego Carrefour w Legnicy.
0 1 0 0 0 2.02.2006Prawdziwy ABSOLUT ICEBAR jeszcze w tym roku w WarszawieW lutym tego roku nastąpi otwarcie baru ABSOLUT ICEBAR w Tokio. To piąty z kolei bar lodowy marki ABSOLUT na świecie, pierwszy poza Europą. Obecnie jest na świecie pięć oryginalnych lodowych barów marki ABSOLUT: w Sztokholmie, Londynie, Mediolanie, w HOTELU LODOWYM w Jukkasjärvi. Każdy z barów wykonany jest taką samą techniką. Lód, z którego są robione, jest sprowadzany z jednego miejsca na świecie i pochodzi z rzeki Torne Älv z północnej Szwecji. Czystość tej wody sprawia, że lód jest niebywale przeźroczysty. Używanie w barach na całym świecie wody z północnej Szwecji może wydawać się zbyteczne, jednak woda ta ma wyjątkowe właściwości, jakie trudno byłoby znaleźć w wodzie z innego miejsca na świecie. Jest niezwykle czysta i krystalicznie przejrzysta, co czyni lód z niej pochodzący idealnym materiałem rzeźbiarskim. Te cechy wody z Torne Älv mają także ogromne znaczenie ze względu na to, że ludzie mogą ją pić bez obaw.
0 1 0 0 0 2.02.2006Walentynki z easygo.plPonad 4500 ofert wyjazdowych i specjalny konkurs, w którym nagrodą jest weekendowy pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu SPA w Jastarni. Taką propozycję na Walentynki 2006 przygotował dla swoich klientów portal turystyczny easygo.pl. Konsultanci i doradcy serwisu wybrali dodatkowo sześć super ofert rekomendowanych na miłosny wyjazd we dwoje.
0 1 0 0 0 2.02.2006Microsoft zrealizuje w Polsce trzy nowe projekty społeczno-edukacyjnePolski oddział firmy Microsoft, podczas dzisiejszej konferencji prasowej z udziałem Billa Gatesa poinformował o przyznaniu Polsce grantu w wysokości 438 tys. dolarów na realizację trzech nowych projektów społeczno-edukacyjnych w ramach Forum Edukacji Microsoft. Granty przyznawane są przez Microsoft Corporation co roku, w ramach globalnego programu o nazwie Unlimited Potential, którego celem jest zmniejszanie zjawiska „wykluczenia informacyjnego” oraz jego negatywnych skutków wśród społeczności szczególnie na nie narażonych.
0 1 0 0 0 1.02.2006Wskaźnik BriefIndex – na tym samym wysokim poziomieWedług najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w styczniu br.