0 1 0 0 0 1.02.2006Procentowy zawrót głowyWysokoprocentowe trunki cieszą się w Polsce dużą popularnością, szczególnie w karnawale... Acxiom Polska zapytał rodaków, jakie rodzaje alkoholi preferują i sprawdził, kim są konsumenci poszczególnych kategorii napojów.
0 1 0 0 0 1.02.2006Salt & Pepper zrealizowała lifting opakowań dla marki DawtonaAgencja reklamowa Salt & Pepper kierowana przez Aleksandra Koczy i Grzegorza Brzóskę jest autorem nowych opakowań przetworów warzywnych marki Dawtona.
0 1 0 0 0 1.02.2006Nokia Business Conference7 lutego 2006 roku w Hotelu Marriott w Warszawie, A1 Agencja Reklamowa już po raz drugi organizuje dla Nokia konferencję poświęconą najnowszym mobilnym rozwiązaniom oraz urządzeniom przyszłości. Na konferencję zaproszeni zostali przedstawiciele wysokiego szczebla kadry menedżerskiej z różnych dziedzin biznesu oraz specjaliści z branży marketingowej. Prelegentami będą eksperci z wiodących firm, które już stosują najnowsze technologie telekomunikacyjne oraz międzynarodowi specjaliści z Nokia. Konferencja jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji oraz klientów z branży reklamowej i sektora związanego z mediami.
0 1 0 0 0 1.02.2006Nowa odsłona StrongaProste, przyciągające uwagę liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach piwa Strong. Zmienione projekty puszek i butelek mają podkreślić wyjątkowy, pełny smak Stronga oraz wyróżnić go spośród innych piw.
0 1 0 0 0 1.02.2006Aviko na tablicach News Outdoor PolandReklamy produktów spożywczych marki Aviko pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania prowadzona jest m.in. na tablicach News Outdoor Poland.
0 1 0 0 0 1.02.2006Złote czasy nie minęłyRuszyła właśnie niezwykła witryna internetowa, stworzona dla wszystkich, którzy po godzinach ciężkiej pracy chcieliby, choć na krótko poczuć się jak królowie życia. Wyjątkowa strona www.zloteczasy.pl odwołuje się do doświadczeń Sportingbet.com, obecnie jednej z największych firm bukmacherskich na świecie.
0 1 0 0 0 1.02.2006Agora rozpoczyna kolejną kolekcję -„30 filmów wszech czasów”„30 filmów wszech czasów” - to kolejna duża kolekcja zaproponowana przez Agorę czytelnikom „Gazety Wyborczej”. Będzie to 30 wyjątkowych filmów kina europejskiego i amerykańskiego, które pojawią się w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą” od lutego.
0 1 0 0 0 31.01.2006„Wdechy 2005” rozdaneJury plebiscytu „Wdechy 2005” w sobotę 28 stycznia 2006 ogłosiło zwycięzców drugiej edycji konkursu. Człowiekiem Roku 2005 została Maria Peszek, Miejscem Roku 2005 - Muzeum Powstania Warszawskiego, a Wydarzeniem Roku 2005 - otwarcie Teatru Polonia.
0 1 0 0 0 31.01.2006IQ Marketing dla CitiFinancialCitiFinancial (Pion Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie) rozpoczął drugą edycję kampanii pod hasłem "Centrum Redukcji Rat".
0 1 0 0 0 31.01.2006New Europe Consultancy dla Partner of PromotionW corocznym raporcie The Holmes Report oceniającym europejskie agencje PR Partner of Promotion otrzymała tytuł New Europe Consultancy of The Year 2005. To już piąta w ciągu ostatnich trzech miesięcy nagroda doceniająca najwyższy poziom doradztwa agencji.