Wskaźnik BriefIndex – na tym samym wysokim poziomie
  • 0
  • 1
1.02.2006

Wskaźnik BriefIndex – na tym samym wysokim poziomie

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w styczniu br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2006

Nokia Business Conference

7 lutego 2006 roku w Hotelu Marriott w Warszawie, A1 Agencja Reklamowa już po raz drugi organizuje dla Nokia konferencję poświęconą najnowszym mobilnym rozwiązaniom oraz urządzeniom przyszłości. Na konferencję zaproszeni zostali przedstawiciele wysokiego szczebla kadry menedżerskiej z różnych dziedzin biznesu oraz specjaliści z branży marketingowej. Prelegentami będą eksperci z wiodących firm, które już stosują najnowsze technologie telekomunikacyjne oraz międzynarodowi specjaliści z Nokia. Konferencja jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji oraz klientów z branży reklamowej i sektora związanego z mediami.