0 1 0 0 0 2.02.2006„Dostarcz serce na czas”Serce, nie sługa, jak mówi stare przysłowie. A czas to pieniądz. Już od 1 lutego br. w salonach ZIBI akcja „Dostarcz serce na czas” . Każdy, kto zakupi zegarek jako walentynkowy prezent będzie mógł wysłać go zupełnie bezpłatnie pocztą kurierską pod wybrany adres. Akcja potrwa do 14 lutego we wszystkich salonach ZIBI w całej Polsce.
0 1 0 0 0 2.02.2006Carrefour w Legnicy „Sponsorem Roku 2005”27 stycznia 2006 roku w Legnicy odbył się Prezydencki Koncert Noworoczny, podczas którego hipermarket Carrefour otrzymał nagrodę „Sponsor Roku 2005” przyznawaną za zaangażowanie w życie miasta. Z rąk prezydenta Legnicy Tadeusza Krzakowskiego nagrodę odebrała Ksenia Trubisz z działu personalnego Carrefour w Legnicy.
0 1 0 0 0 2.02.2006Prawdziwy ABSOLUT ICEBAR jeszcze w tym roku w WarszawieW lutym tego roku nastąpi otwarcie baru ABSOLUT ICEBAR w Tokio. To piąty z kolei bar lodowy marki ABSOLUT na świecie, pierwszy poza Europą. Obecnie jest na świecie pięć oryginalnych lodowych barów marki ABSOLUT: w Sztokholmie, Londynie, Mediolanie, w HOTELU LODOWYM w Jukkasjärvi. Każdy z barów wykonany jest taką samą techniką. Lód, z którego są robione, jest sprowadzany z jednego miejsca na świecie i pochodzi z rzeki Torne Älv z północnej Szwecji. Czystość tej wody sprawia, że lód jest niebywale przeźroczysty. Używanie w barach na całym świecie wody z północnej Szwecji może wydawać się zbyteczne, jednak woda ta ma wyjątkowe właściwości, jakie trudno byłoby znaleźć w wodzie z innego miejsca na świecie. Jest niezwykle czysta i krystalicznie przejrzysta, co czyni lód z niej pochodzący idealnym materiałem rzeźbiarskim. Te cechy wody z Torne Älv mają także ogromne znaczenie ze względu na to, że ludzie mogą ją pić bez obaw.
0 1 0 0 0 2.02.2006Walentynki z easygo.plPonad 4500 ofert wyjazdowych i specjalny konkurs, w którym nagrodą jest weekendowy pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu SPA w Jastarni. Taką propozycję na Walentynki 2006 przygotował dla swoich klientów portal turystyczny easygo.pl. Konsultanci i doradcy serwisu wybrali dodatkowo sześć super ofert rekomendowanych na miłosny wyjazd we dwoje.
0 1 0 0 0 2.02.2006Microsoft zrealizuje w Polsce trzy nowe projekty społeczno-edukacyjnePolski oddział firmy Microsoft, podczas dzisiejszej konferencji prasowej z udziałem Billa Gatesa poinformował o przyznaniu Polsce grantu w wysokości 438 tys. dolarów na realizację trzech nowych projektów społeczno-edukacyjnych w ramach Forum Edukacji Microsoft. Granty przyznawane są przez Microsoft Corporation co roku, w ramach globalnego programu o nazwie Unlimited Potential, którego celem jest zmniejszanie zjawiska „wykluczenia informacyjnego” oraz jego negatywnych skutków wśród społeczności szczególnie na nie narażonych.
0 1 0 0 0 1.02.2006Wskaźnik BriefIndex – na tym samym wysokim poziomieWedług najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w styczniu br.
0 1 0 0 0 1.02.2006Procentowy zawrót głowyWysokoprocentowe trunki cieszą się w Polsce dużą popularnością, szczególnie w karnawale... Acxiom Polska zapytał rodaków, jakie rodzaje alkoholi preferują i sprawdził, kim są konsumenci poszczególnych kategorii napojów.
0 1 0 0 0 1.02.2006Salt & Pepper zrealizowała lifting opakowań dla marki DawtonaAgencja reklamowa Salt & Pepper kierowana przez Aleksandra Koczy i Grzegorza Brzóskę jest autorem nowych opakowań przetworów warzywnych marki Dawtona.
0 1 0 0 0 1.02.2006Nokia Business Conference7 lutego 2006 roku w Hotelu Marriott w Warszawie, A1 Agencja Reklamowa już po raz drugi organizuje dla Nokia konferencję poświęconą najnowszym mobilnym rozwiązaniom oraz urządzeniom przyszłości. Na konferencję zaproszeni zostali przedstawiciele wysokiego szczebla kadry menedżerskiej z różnych dziedzin biznesu oraz specjaliści z branży marketingowej. Prelegentami będą eksperci z wiodących firm, które już stosują najnowsze technologie telekomunikacyjne oraz międzynarodowi specjaliści z Nokia. Konferencja jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji oraz klientów z branży reklamowej i sektora związanego z mediami.
0 1 0 0 0 1.02.2006Nowa odsłona StrongaProste, przyciągające uwagę liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach piwa Strong. Zmienione projekty puszek i butelek mają podkreślić wyjątkowy, pełny smak Stronga oraz wyróżnić go spośród innych piw.