Espresso

5 kwietnia 2005

4 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2005

A’PROPOS zdrowia, komfortu i wyboru

1 kwietnia zakończył się pierwszy etap kampanii reklamowej Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ) FENIKS - zespołu poradni zdrowia psychicznego zlokalizowanych na terenie województwa Śląskiego. Pod hasłem "Twój Komfort, Twoje zdrowie, Twój wybór" ruszyła, z początkiem marca, akcja billboardowa w największych miastach Śląska. Kampania jest efektem ponad 3 miesięcznej pracy agencji A'PROPOS z Gliwic. Przedsięwzięcie jest początkiem działań służących odświeżeniu marki i nowemu pozycjonowaniu NZOZ FENIKS w otoczeniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2005

Biznesowa baza danych z precyzyjnie określonym profilem klientów – nowy produkt Call Center Poland

Jednym z podstawowych kryteriów efektywności projektu telemarketingowego jest jakość bazy danych. Większość z oferowanych na polskim rynku baz danych firm zawiera podstawowe informacje: dane adresowe, branżę, zatrudnienie, ewentualnie obroty czy nazwiska osób kontaktowych. Zdarzają się bazy niskiej jakości: część rekordów jest nieaktualna - a co za tym idzie - możliwość dotarcia do określonej grupy klientów znikoma. Wykorzystanie takich baz w projektach telemarketingowych oznacza poniesienie dużych kosztów bez gwarancji uzyskania jakichkolwiek efektów w postaci generowania kontaktów sprzedażowych.

1 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2005

Triumph International – wiosenna kolekcja w wielkim formacie

W pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe, promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International. Na plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion – Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP, w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia br. billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.

Poprzednie Następne