Espresso

2 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2006

Prawdziwy ABSOLUT ICEBAR jeszcze w tym roku w Warszawie

W lutym tego roku nastąpi otwarcie baru ABSOLUT ICEBAR w Tokio. To piąty z kolei bar lodowy marki ABSOLUT na świecie, pierwszy poza Europą. Obecnie jest na świecie pięć oryginalnych lodowych barów marki ABSOLUT: w Sztokholmie, Londynie, Mediolanie, w HOTELU LODOWYM w Jukkasjärvi. Każdy z barów wykonany jest taką samą techniką. Lód, z którego są robione, jest sprowadzany z jednego miejsca na świecie i pochodzi z rzeki Torne Älv z północnej Szwecji. Czystość tej wody sprawia, że lód jest niebywale przeźroczysty. Używanie w barach na całym świecie wody z północnej Szwecji może wydawać się zbyteczne, jednak woda ta ma wyjątkowe właściwości, jakie trudno byłoby znaleźć w wodzie z innego miejsca na świecie. Jest niezwykle czysta i krystalicznie przejrzysta, co czyni lód z niej pochodzący idealnym materiałem rzeźbiarskim. Te cechy wody z Torne Älv mają także ogromne znaczenie ze względu na to, że ludzie mogą ją pić bez obaw.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2006

Microsoft zrealizuje w Polsce trzy nowe projekty społeczno-edukacyjne

Polski oddział firmy Microsoft, podczas dzisiejszej konferencji prasowej z udziałem Billa Gatesa poinformował o przyznaniu Polsce grantu w wysokości 438 tys. dolarów na realizację trzech nowych projektów społeczno-edukacyjnych w ramach Forum Edukacji Microsoft. Granty przyznawane są przez Microsoft Corporation co roku, w ramach globalnego programu o nazwie Unlimited Potential, którego celem jest zmniejszanie zjawiska „wykluczenia informacyjnego” oraz jego negatywnych skutków wśród społeczności szczególnie na nie narażonych.

1 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2006

Nokia Business Conference

7 lutego 2006 roku w Hotelu Marriott w Warszawie, A1 Agencja Reklamowa już po raz drugi organizuje dla Nokia konferencję poświęconą najnowszym mobilnym rozwiązaniom oraz urządzeniom przyszłości. Na konferencję zaproszeni zostali przedstawiciele wysokiego szczebla kadry menedżerskiej z różnych dziedzin biznesu oraz specjaliści z branży marketingowej. Prelegentami będą eksperci z wiodących firm, które już stosują najnowsze technologie telekomunikacyjne oraz międzynarodowi specjaliści z Nokia. Konferencja jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji oraz klientów z branży reklamowej i sektora związanego z mediami.

Poprzednie Następne