0 1 0 0 0 22.02.2006Tysiące wiadomości wysłanych w kosmosZakończył się projekt „Wyślij wiadomość”. W przedsięwzięciu wzięło udział pół miliona unikalnych użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów. 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. Akcja powstała dzięki Grupie Żywiec.
0 1 0 0 0 22.02.2006Nowa odsłona Option One – Sales & Marketing Services w InternecieFirma Option One uruchomiła nowy serwis internetowy www.option-one.com.pl. Obecna witryna - oprócz dostępnych do tej pory standardowych informacji – zawiera dodatkowe zakładki, newsletter oraz część dotyczącą nowych inicjatyw Option One.
0 1 0 0 0 22.02.2006Rusza 5. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS„20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie”- to hasło 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie oryginalnego plakatu reklamującego jubileuszowe 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, najstarszy i najważniejszy światowy przegląd sztuki plakatu.
0 1 0 0 0 22.02.2006GE prowadzi globalne badania kardiologiczneFirma GE Healthcare, oddział GE (NYSE: GE) oraz Komitety Olimpijskie z USA, Włoch i Chin współpracują ze sobą, prowadząc badania kliniczne układów krążenia zawodników. Celem tego przedsięwzięcia jest uzyskanie nowych informacji na temat diagnozowania i leczenia chorób serca. Wstępne wnioski zostały ogłoszone podczas konferencji prasowej, która odbyła się 19-tego lutego. Wzięli w niej udział przedstawiciele Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl), zawodnicy biorący udział w obecnej Olimpiadzie, a także przedstawiciele zespołów medycznych, obsługujących Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Turynie 2006.
0 1 0 0 0 22.02.2006Kolejny dobry rok dla Grupy ŻywiecZarząd Grupy Żywiec S.A. przedstawił skonsolidowane wyniki, jakie uzyskała Grupa w 2005 roku. Osiągnięty wzrost wyników finansowych odpowiada wcześniejszym zapowiedziom zarządu.
0 1 0 0 0 22.02.2006TBWAWarszawa promuje opony BFGoodrichRuszyła kampania prasowa opon BFGoodrich z asortymentu firmy Michelin, zaadaptowana przez agencję TBWAWarszawa.
0 1 0 0 0 22.02.2006Promocje rozpuszczalnej Primy FinezjiW lutym Przedsiębiorstwo Prima S.A. przygotowało dla konsumentów promocyjne opakowania rozpuszczalnej Primy Finezji. Od marca kawa będzie dostępna w atrakcyjnej kawowej puszce o pojemności 200 g.
0 1 0 0 0 22.02.2006MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks PolskaMPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska – międzynarodowym producentem obuwia marki Clarks, wywodzącego się z Wielkiej Brytanii, a obecnej w ponad 150 krajach. Firma Clarks to leader na świecie w sektorze obuwia typu „casual”. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest 41 mln par butów tej marki.
0 1 0 0 0 22.02.2006Agros Nova wybrała agencję dla ŁowiczaAgros Nova rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacji i obsługi ATL marki Łowicz. Zwycięska agencja DDB będzie realizowała projekty mediowe Łowicza w 2006 r.
0 1 0 0 0 22.02.2006Firma Indykpol SA wprowadza parówki „Hot Dog”Pod koniec lutego br. pojawią się w sprzedaży na naszym rynku parówki pod nazwą „Hot Dog”. Jest to nowa forma opakowania długich parówek proponowana konsumentom, którzy preferują produkty zapakowane i dostępne bezpośrednio na półkach sklepowych.