0 1 0 0 0 20.02.2006AS Kontakt dla firmy HerlitzAS Kontakt rozpoczął obsługę akcji „Przyjaciele królika Herlika”, jaką Herlitz Niemcy, adaptowały na swój rynek po wielkim sukcesie tego programu w Polsce. Program całkowicie wymyślony i opracowany przez Herlitz Polska, od 5 lat cieszy się niezmienną popularnością wśród polskich przedszkolaków.
0 1 0 0 0 17.02.2006S4 wygrało przetarg na całoroczną obsługę Volkswagen Bank Polska S.A.Noworoczna passa S4 trwa. Wczoraj Volkswagen Bank Polska S.A. ogłosił decyzję o wyborze S4 na nową agencję fullserwisową.
0 1 0 0 0 17.02.2006Powrót Różowej PanteryFirma CAM Media rozwija się dynamicznie, działy Ambient Solutions i Transit Advertasing zrealizowały kolejne interesujące projekty.
0 1 0 0 0 17.02.2006Nowy klient GoaheadFirma Polpharma SA, największy polski producent leków i substancji farmaceutycznych, w wyniku przetargu, zleciła agencji reklamowej Goahead opracowanie koncepcji komunikacji dla marki Oxodil – leku recepturowego stosowanego w terapii astmy oraz przewlekłej obturacyjnej choroby płuc.
0 1 0 0 0 17.02.2006INSIGNIA tworzy Bramy KrajuMisją konkursu jest zwrócenie uwagi na aspekt marketingu regionalnego. Jednym z elementów budujących wizerunek regionu są tzw. witacze, którym poświęcony jest konkurs. INSIGNIA jako firma specjalizująca się w marketingu internetowym wykonała serwis internetowy, zlecony przez inicjatorów konkursu AMS i Eskadra.
0 1 0 0 0 17.02.2006Wielkanocny sekret skutecznej sprzedażyW okresie przedświątecznym znacząco wzrasta koszyk sprzedaży produktów sezonowych, jakimi są przyprawy i dodatki cukiernicze. W związku ze zbliżającym się okresem zwiększonej rotacji tych produktów, firma Ziołopex przygotowała dla detalistów pakietowe promocje, a dla finalnego odbiorcy – konkurs konsumencki.
0 1 0 0 0 17.02.2006”Wygraj DUUUŻE pieniądze” – nowa loteria dziennika ”NOWY DZIEŃ”W poniedziałek, 20 lutego rusza nowa loteria dziennika NOWY DZIEŃ "Wygraj DUUUŻE pieniądze". Codziennie, przez sześć dni, w gazecie drukowane będą kupony - fragmenty przygotowanych specjalnie na potrzeby promocji "banknotów". Osoby, które skompletują cały banknot i przyślą go do redakcji, wezmą udział w losowaniu nagrody tygodnia. Loteria potrwa przez 3 tygodnie, w kolejnych turach będzie można wygrać 5, 10 i 20 tys. zł.
0 1 0 0 0 17.02.2006„Złota Vita” dla soku Fortuna KarotkaFORTUNA KAROTKA Warzywna firmy Agros Nova Sp. z o.o. - innowacyjna linia soków warzywnych z przyprawami, wprowadzona do sprzedaży we wrześniu ubiegłego roku, uznana została za najlepszy produkt roku 2005 w kategorii "żywność" i zdobyła prestiżowy tytuł "Złota VITA" w konkursie magazynu o zdrowiu VITA.
0 1 0 0 0 17.02.2006NAGŁOS – dodatkowe 10% za darmoOd dzisiaj do każdego konta w usłudze NAGŁOS - telefonii internetowej VoIP oferowanej przez spółkę Gadu-Gadu – dodawane jest bezpłatnie 10% wartości doładowania.
0 1 0 0 0 16.02.2006Spotkanie Ambasadorów SamsungW dniu dzisiejszym (czwartek, 16.02.2006) o godz. 13.00 w turyńskim pawilonie OR@S (Olympic Rendezvous At Samsung) spotkali się dwaj Ambasadorzy Samsung na Igrzyska Olimpijskie w Turynie: Alberto Tomba i Paweł Zygmunt.