MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska - Marketing przy Kawie
MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska
  • 0
  • 1
22.02.2006

MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska

MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska – międzynarodowym producentem obuwia marki Clarks, wywodzącego się z Wielkiej Brytanii, a obecnej w ponad 150 krajach. Firma Clarks to leader na świecie w sektorze obuwia typu „casual”. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest 41 mln par butów tej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lutego 2006

21 lutego 2006