0 1 0 0 0 21.02.2006Manpower zmienia się globalnieFirma Manpower Inc. (NYSE: MAN) poinformowała o odświeżeniu swojej marki w ogólnoświatowej sieci w 72 krajach, w tym w Polsce.
0 1 0 0 0 21.02.2006Marko, bądź cool!Zakończono pierwszą polską edycję CoolBrands, projektu mającego na celu wyłonienie najbardziej pożądanych modnych marek na polskim rynku. Projekt jest częścią ogólnoeuropejskiego badania, mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie i jest ściśle związany z organizowanym projektem Superbrands. Uzupełnia on Superbrands o najsilniejsze marki postrzegane jako modne, cool, trendy czy jazzy.
0 4 0 0 0 21.02.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2005 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2005 roku.
0 1 0 0 0 20.02.2006Schulz Design obsłuży całorocznie BP Flota PartnerSchulz Design, dział agencji reklamowej Schulz wyspecjalizowany w opakowaniach i designie, wygrał całoroczny przetarg na obsługę reklamową programu flotowego BP Partner.
0 1 0 0 0 20.02.2006GoodFellows pomogli rozdać Parasole Szczęścia 2005Agencja GoodFellows zorganizowała dla miesięcznika „Twojego Dziecka” uroczystą galę z okazji dwóch ważnych wydarzeń – 55-lecia powstania miesięcznika i kolejnej edycji „Parasoli Szczęścia”. To prestiżowe wyróżnienie już od 12 lat redakcja miesięcznika przyznaje osobom, instytucjom i organizacjom społecznym za szczególnie cenną działalność na rzecz dzieci i rodziców.
0 1 0 0 0 20.02.2006Płyta Blechacza dla czytelników „Gazety Wyborczej”W poniedziałek 27 lutego 2006 r. do „Dużego Formatu”, dodatku do krajowego wydania „Gazety Wyborczej”, zostanie dołączona płyta z utworami Fryderyka Chopina w wykonaniu Rafała Blechacza. Nagrania pochodzą z XV Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina i zostały udostępnione przez Międzynarodową Fundację im. Fryderyka Chopina.
0 1 0 0 0 20.02.2006Nadchodzą Dni Produktu PolskiegoDni Produktu Polskiego to bezprecedensowa akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i sieci handlowe zostaną na czas jej trwania wyróżnione znakiem „Dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 20.02.2006TBWAWarszawa w wiosennej kampanii MichelinAgencja TBWAWarszawa przygotowała adaptację wiosennej kampanii opon Michelin.
0 1 0 0 0 20.02.2006Świętuj w Pizza HutRozpoczęła się nowa promocja w restauracjach Pizza Hut. „Akcja Celebracja” to hasło najnowszej kampanii.
0 1 0 0 0 20.02.2006Karnawał z PartyHortex Holding S.A., wiodący producent soków i napojów rozpoczął karnawałową promocję produktów linii Hortex Party – innowacyjnej oferty sześciu napojów o oryginalnych i fantazyjnych smakach. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna w najpopularniejszych stacjach.