0 1 0 0 0 7.03.2006GM Records dla Wydawnictw Bauer i VogelGM Records, lider tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych będzie kontynuował w 2006 roku współpracę z Wydawnictwem Bauer i Wydawnictwem Vogel. Tłocznia będzie produkować dyski załączane do wybranych czasopism i magazynów wydawanych przez obu wydawców.
0 1 0 0 0 7.03.2006Soul and Mind Opakowania dla Eveline CosmeticsAgencja Soul and Mind Opakowania przygotowała projekt szaty graficznej dla nowej serii kremów Eveline Cosmetics.
0 1 0 0 0 7.03.2006Nowa loteria Gazety Prawnej z One-2-One3 marca rozpoczęła się wielka loteria "Gazety Prawnej" promująca piątkowe wydania Gazety. Loterię obsługuje One-2-One, lider rozwiązań mobilnych dla mediów. Zabawa jest jednym z elementów wspierających promocję odmienionej graficznie i merytorycznie Gazety.
0 1 0 0 0 7.03.2006„Laptop Magazyn” – nowy tytuł na rynku wydawniczymW maju 2006 roku ukaże się pierwszy numer czasopisma „Laptop Magazyn”. Będzie to obecnie jedyny magazyn na rynku wydawniczym, specjalizujący się wyłącznie w tematyce komputerów przenośnych.
0 1 0 0 0 7.03.2006LUKAS Bank wraz z TBWAWarszawa promuje kredyt gotówkowyRuszyła kampania telewizyjna promująca kredyt gotówkowy LUKAS Banku, dostępny już w 15 minut, przygotowana przez agencję TBWAWarszawa.
0 1 0 0 0 7.03.2006INSIGNIA dla Media TrendyINSIGNIA wspiera konkurs Media Trendy. W ramach współpracy został wykonany serwis internetowy.
0 1 0 0 0 7.03.2006Acxiom MAPS już on-lineAcxiom Polska uruchomiła internetowy serwis Acxiom MAPS Online umożliwiający klientom firmy szybką ocenę atrakcyjności wskazanych lokalizacji.
0 1 0 0 0 7.03.2006Internetowy Samochód Roku 2005Już za dwa dni ogłoszone zostaną wyniki rankingu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą, po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody w kategoriach: samochód użytkowy i samochód używany.
0 1 0 0 0 7.03.2006Carlsberg silny, cool i jazzyCarlsberg, jedna z najlepiej rozpoznawanych marek piwa na świecie, została uznana przez organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych, a jednocześnie najbardziej modnych, „cool” i „jazzy” marek na polskim rynku. Konkursy Superbrands oraz CoolBrand, w których tak wysoko oceniono Carlsberga, są organizowane w ramach ogólnoeuropejskiego badania mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie.
0 1 0 0 0 6.03.2006ZKDP przybliża swoje celeOd stycznia 2006 wszyscy członkowie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy mogą wykorzystywać reklamę wizerunkową, której jednym z zadań jest wzmocnienie rozpoznawalności znaku „czapeczki”. Autorem reklamy jest San Markos Republika Dobrej Marki.