0 1 0 0 0 21.06.2005Heyah najlepszą marką III RzeczpospolitejHeyah i Era wśród 10 najwyżej notowanych marek ostatnich 15 lat.
0 1 0 0 0 21.06.2005Internetowy telefon na www.pf.plEniro Polska wprowadziła kolejne ułatwienia dla użytkowników wyszukiwarki www.pf.pl - szybkie wybieranie telefonu.
0 1 0 0 0 21.06.2005„Dzień Dobry na Fali” zwiększa zasięgJuż po raz czwarty ukaże się seria wakacyjnych magazynów „Dzień Dobry na Fali” (DD Media). Wydawca zwiększa zasięg o miejscowości mazurskie. Dystrybucja obejmie: plaże, deptaki, promenady, ogródki, porty jachtowe, mariny żeglarskie.
0 1 0 0 0 21.06.2005Finalista Mobile Career Start-UpAgnieszka Sołtysiak, absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej została laureatką konkursu Mobile Career Start-Up, którego organizatorem jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY! oraz integrator usług mobilnych, firma One-2-One. Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenia nagród nastąpiło podczas uroczystej gali, która odbyła się 10 czerwca w gmachu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu z udziałem zwycięzców, organizatorów, patronów i zaproszonych gości specjalnych.
0 1 0 0 0 21.06.2005nazwa.pl w PRV.plNetArt – rejestrator domen internetowych oraz dostawca usług hostingowych – rozpoczął współpracę z PRV.pl, popularnym wśród internautów portalem udostępniającym bezpłatne komponenty do publikacji witryn internetowych oraz największym polskim rejestratorem domen bezpłatnych.
0 1 0 0 0 21.06.2005Złota Strzała i wyróżnienie dla TEQUILAPolskaAgencja marketing services TEQUILAPolska zdobyła Złotą Strzałę oraz wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez VFP Communications - wydawcę magazynu "Media i Marketing Polska". TEQUILAPolska otrzymała nagrodę w kategorii projekty graficzne za akcję „Zakochane Warzywa” dla Unilever Polska oraz wyróżnienie w kategorii kampania za kampanię „Żubr występuje wszędzie” dla Kompanii Piwowarskiej.
0 1 0 0 0 21.06.2005Złota Strzała dla PEPPERMINTAgencja PEPPERMINT otrzymała „Złotą Strzałę” w kategorii Promocje sprzedaży B2B za kampanię „Haki na grube ryby Lisnera” dla firmy Lisner Polska w Konkursie marketingu bezpośredniego „Złota Strzała”. Organizatorem konkursu jest VFP Communications - wydawca magazynu "Media i Marketing Polska".
0 1 0 0 0 20.06.2005INTERIA.PL zmieniła stronę głównąINTERIA.PL zmieniła wygląd strony głównej. Obecne oblicze portalu to przede wszystkim reorganizacja rozmieszczenia poszczególnych sekcji strony, znaczące zwiększenie jej przejrzystości oraz nowa, choć nie pozbawiona charakterystycznych żółtych akcentów kolorystyka.
0 1 0 0 0 20.06.2005Polacy kochają samochodyCoraz więcej Polaków posiada swoje własne cztery kółka. Poprawiła się nam stopa życiowa czy zmniejszyły się koszty zakupu samochodów? Raport Acxiom Polska o tym, jakie auta preferujemy i jakie są nasze plany zakupowe.
0 1 0 0 0 20.06.2005JELP Soft 2w1 rozdaje nagrodyDla wszystkich mam dbających o zdrowie i komfort dziecka, a także alergików i osób o wrażliwej skórze producent proszku JELP przygotował konkurs.