Nowa szata graficzna marki Żywiec
  • 0
  • 1
20.03.2006

Nowa szata graficzna marki Żywiec

Rozpoczęło się wprowadzanie nowej szaty graficznej marki Żywiec. Zmiany wprowadzane są w sposób ewolucyjny, a nowy logotyp wpisuje się w strategię komunikacyjną marki Żywiec, która podkreśla nowoczesny charakter marki i jej bogatą tradycję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53983 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

The Skobar

18 lat temu

Nadleśnictwo Żywieckie?

Świetnie, trzy choinki każdemu przeciętnemu piwoszowi kojarzą się z Nadleśnictwem Żywieckim... coś mi się zdaje, że to lekka nadinterpretacja. Dobrze, że logotyp nie zmienił się bardziej [ja osobiście nie widzę różnicy], bo myślę, że był dobrze i łatwo kojarzony z Żywcem i nadal taki pozostanie. A wyeksponowanie korony wcale mnie nie dziwi, bo spłacili spadkobiercę Habsburgów i mogą sie koroną chwalić do woli:)

20 marca 2006