McCann-Erickson dla firmy Algida - Marketing przy Kawie
McCann-Erickson dla firmy Algida
  • 0
  • 1
20.03.2006

McCann-Erickson dla firmy Algida

Algida poszerzyła portfolio lodów in-home Algida Śmietankowa o nowy smak: lody śmietankowo-śmietankowe. Wprowadzenie produktu wspiera kampania reklamowa, której celem obok poinformowania o nowym smaku, jest budowa głównego atrybutu marki: śmietankowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 marca 2006