Marka Lambi wspiera drugą edycję akcji Szkoda życia na alergie
  • 0
  • 1
19.04.2006

Marka Lambi wspiera drugą edycję akcji Szkoda życia na alergie

22 kwietnia w Warszawie rozpocznie się druga edycja prozdrowotnej kampanii Szkoda życia na alergie. Po raz kolejny partnerem akcji jest marka Lambi firmy Metsä Tissue, która oferuje wyjątkowo delikatne i przyjazne dla skóry produkty higieniczne. Tegoroczna kampania obejmie 20 największych miast Polski, w których przeprowadzone zostaną bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 kwietnia 2006

18 kwietnia 2006