Salt & Pepper na bis dla Banku BISE
  • 0
  • 1
19.04.2006

Salt & Pepper na bis dla Banku BISE

Z początkiem kwietnia ruszyła przygotowana przez agencję reklamową Salt & Pepper wiosenna kampania Banku BISE dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kreacja została zbudowana tak, by utrwalić wizerunek firmy, jako banku o francuskiej proweniencji i tym samym podkreślić, skąd bank wywodzi swe korzenie. Stylistyka kampanii wiosennej utrzymana jest w kolorystyce logotypu Banku BISE, i wykonana została techniką rysunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2006

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Oficjalnym Operatorem Komórkowym Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006

Dzięki współpracy pomiędzy FIFA a grupą Deutsche Telekom, jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech, PTC Sp. z o.o. została Oficjalnym Operatorem Komórkowym Mistrzostw. Szeroki roaming międzynarodowy, zasięg i sprawność sieci (w tym UMTS), usługi multimedialne, czy najszybszy bezprzewodowy dostęp do Internetu – te atuty sieci Era zdecydowały o jej uznaniu za Oficjalnego Operatora Komórkowego Mistrzostw. Słynny piłkarz, Zbigniew Boniek będzie wspierał wszelkie działania sieci Era związane z Mistrzostwami 2006.