IQ Marketing dla Dr. Oetker
  • 0
  • 1
4.05.2006

IQ Marketing dla Dr. Oetker

Dr. Oetker rozpoczął kampanię promocyjną wszystkich produktów Słodka Chwila. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2006

„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochodu

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.