Piast Wrocławski na full! – nowa wizualizacja marki
  • 0
  • 1
12.05.2006

Piast Wrocławski na full! – nowa wizualizacja marki

Piwo Piast, od ponad stu lat nierozerwalnie związane z Wrocławiem, miastem o swoistym, niepowtarzalnym klimacie, od maja ma nową etykietę, jeszcze bardziej podkreślającą związki tej marki z Wrocławiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

alw

18 lat temu

Jak to możliwe??

Pierwsze zdanie i zaskoczenie - "Piwo Piast, od ponad stu lat nierozerwalnie związane z Wrocławiem (...)" jak to? 100 lat ? to już w roku 1906, gdy Wrocław zwał się Breslau ważono Piasta?

12 maja 2006