Nowa ulepszona formuła magazynu Brief
  • 0
  • 1
30.05.2006

Nowa ulepszona formuła magazynu Brief

Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief” ukazał się w odświeżonym layuocie, z nowym wnętrzem i zewnętrzem. Zmieniło się logo oraz winieta magazynu, sposób pisania i redagowania. „Brief” stał się bardziej przejrzysty dzięki nowemu klarownemu układowi magazynu. W Briefie można znaleźć większą ilość case’ów, wywiadów i informacji merytorycznych, więcej marketingu, mediów i reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2006