0 1 0 0 0 2.06.2006PMT z wystawą BZ WBK Press Foto 2006Firma PMT Marketing System zorganizuje cykl wystaw plenerowych, prezentujących prace laureatów konkursu BZ WBK Press Foto 2006. W ciągu czterech miesięcy ekspozycja przejedzie 15 tysięcy km i zostanie zaprezentowana w 8 polskich miastach. Po raz pierwszy podziwiać ją będzie można na warszawskim Placu Zamkowym 6 czerwca.
0 1 0 0 0 2.06.2006Just na MundialNa początku czerwca rusza emisja spcejanego mundialowego spotu w kampanii Crunchipsów, produkowanych przez koncern Lorenz Bahlsen Snack-World. Główna kampania przygotowana przez Just po wygranym przetargu, toczy się od połowy kwietnia. Film reklamowy nawiązuje do popularnych i modnych postaci emotikonów, znanych przede wszystkim z wirtualnego świata komunikatorów internetowych oraz telefonii komórkowej. Główny bohater filmowej opowieści odwiedza po kolei trzy różne imprezy: hip-hop’ową, disco oraz domowe party, by na tej ostatniej dołączyć do swojej ukochanej.
0 3 0 0 0 2.06.200610 milionów Internautów w sieci ARBOmedia PolskaWedług marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów.
0 1 0 0 0 2.06.2006Nowe oblicze „Daj im przyszłość”Rozstrzygnięto konkurs, zorganizowany przez Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, na najlepszy plakat promujący ideę rodzicielstwa zastępczego. Jury 24 maja przyznało nagrodę w wysokości 3 tys. złotych. Wydarzenie zorganizowano w ramach kampanii społecznej „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka”. Konkurs cieszył się zainteresowaniem, nadesłano 36 prac.
0 1 0 0 0 2.06.2006Opinion wspiera promocję 10. Pikniku Naukowego Polskiego Radia BISWielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion wsparła działania promujące 10. Piknik Naukowy Polskiego Radia BIS, który odbędzie się 3 czerwca 2006 r. na Rynku Nowego Miasta i na Podzamczu w Warszawie. Celem imprezy jest promocja nauki i technologii poprzez ciekawe doświadczenia i pokazy.
0 1 0 0 0 2.06.2006Inwestorzy doceniają ład korporacyjny AgoryW trzeciej edycji rankingu Polskiego Instytutu Dyrektorów Agora uzyskała tytuł Spółki Godnej Zaufania i po raz kolejny dostała najwyższe noty (5 gwiazdek) za standardy ładu korporacyjnego.
0 1 0 0 0 1.06.2006Kampania reklamowa lodów Zapp „kolorowe nieowocowe”McCann Erickson przygotował pierwszą w historii kampanię reklamową lodów Zapp „kolorowe nieowocowe”.
0 1 0 0 0 1.06.2006Wyborowa SA obsługiwana przez Option One – Sales & Marketing ServicesWyborowa SA zdecydowała się powierzyć agencji Option One – Sales & Marketing Services organizację akcji promocyjnych swoich głównych marek na terenie stoisk alkoholowych w największych hipermarketach Polski.
0 1 0 0 0 1.06.2006Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię blueconnect w telefonie komórkowymAgencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą usługę Blueconnect w telefonie komórkowym.
0 1 0 0 1 1.06.2006Najciekawszy blog na Blogownik.plW nawiązaniu do celu Blogownik.pl, jakim jest stworzenie idealnego miejsca dla ambitnych, ciekawych blogów z pomysłem i „duszą”, serwis uruchomił 25 maja br. konkurs na „Najlepszego bloga”. Hasłem przewodnim konkursu jest „Wygraj Topora za Hiciora”. W konkursie mogą brać udział wszyscy użytkownicy Blogownika posiadający aktywne blogi, którzy dodali co najmniej 3 notki. Przewidziano 2 kategorie – „Blog doświadczony” dla blogowiczów, którzy prowadzą już swoje blogi ponad miesiąc oraz „Najciekawszy nowy blog” dla użytkowników, którzy zdecydują się na założenie bloga.