Espresso

29 maja 2006

26 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

„Przystanek Europa” – akcja reporterska „Gazety Wyborczej” i TVN 24

„Gazeta Wyborcza” wraz z TVN 24 organizuje akcję reporterską „Przystanek Europa”. Celem akcji jest opisanie doświadczeń Polaków wyjeżdżających z kraju w poszukiwaniu pracy. „Gazeta” wysyła w najbliższy weekend (od 27 maja 2006 r.) za granicę sześciu swoich dziennikarzy. Celem wyprawy trzech reporterek i trzech reporterów będzie znalezienie pracy i życie życiem Polaków na emigracji. Relacje reporterów można śledzić na blogu przystanekeuropa.blox.pl. O swoich przeżyciach dziennikarze opowiedzą po powrocie do Polski na łamach „Gazety Wyborczej” i TVN 24.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

Webtel – Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US Pharmacia

US Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2006

ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciu

Ośmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data - rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę.

25 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2006

Nowy klient Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze. Kampania pod hasłem „To może być twoja perspektywa” wystartowała na początku maja i prowadzona jest w prasie oraz w internecie. Celem kampanii jest przedstawienie bieżącej oferty osiedla - Domy Tynieckie oraz utrzymanie wizerunku osiedla jako miejsca o unikalnej lokalizacji i atmosferze.

Poprzednie Następne