0 1 0 0 0 5.06.2006Droga do radościWszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Dzisiaj rusza nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza do dynamicznych kobiet, pełnych energii i polotu.
0 1 0 0 0 5.06.2006Współpraca ContactPoint i DaimlerChryslerW czerwcu 2006 mija rok współpracy ContactPoint z firmą DaimlerChrysler Automotive Polska - światowym koncernem branży samochodowej. Kooperacja firm w tym okresie należała do udanych, co potwierdzają plany jej poszerzenia.
0 1 0 0 0 5.06.20065 lat Eniro PolskaW tym roku mija pięć lat od przejęcia przez szwedzki koncern Eniro, lidera branży Yellow Pages, wydawcy najlepszej polskiej książki telefonicznej – Panorama Firm.
0 1 0 0 0 2.06.2006Agencja Boomerang Team realizuje Truck RoadShow dla Michelin PolskaAgencja eventowa Boomerang Team przygotowała II edycję Michelin Truck RoadShow dla firmy Michelin Polska. Tegoroczny cykl obejmie 20 spotkań, które potrwają do 23 czerwca. Michelin Truck RoadShow to seria spotkań szkoleniowych organizowanych u Partnerów firmy – dealerów dla pracowników i zaproszonych klientów.
0 1 0 0 0 2.06.2006Goodwill PR kolejną agencją w grupie MothershipRozpoczyna działalność nowa spółka należąca do grupy Mothership – agencja Goodwill PR. Partnerem Zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie została Iga Niewiadomska.
0 1 0 0 0 2.06.2006Pierwsze urodziny Edelman Polska36 marek, obsługiwanych przez 21 specjalistów zorganizowanych w 4 działy to bilans 12 miesięcy działalności na polskim rynku agencji public relations Edelman Polska. Prezes spółki, Barbara Kwiecień zapowiada dalszy rozwój firmy w oparciu o systematyczną rozbudowę portfela klientów i powiększanie zespołu konsultantów.
0 1 0 0 2 2.06.2006Przełomowa strona www – MetamorphosisAgencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications uruchomiła pierwszą w Polsce, wśród tego typu agencji, stronę www zgodną z zasadami Internetu drugiej generacji. Stronę można obejrzeć na www.metamorphosis.com.pl.
0 1 0 0 0 2.06.2006Akcja promocyjna nowej „Panoramy Do Samochodu”Pierwszego czerwca, na stacjach „Statoil” w Warszawie, ruszyła akcja promocyjna nowej, bezpłatnej „Panoramy Do Samochodu”. Jest to katalog przeznaczony dla kierowców, zawierający przydatne informacje, ważne telefony i nowy, szczegółowy plan miasta.
0 1 0 0 0 2.06.2006Bezpieczeństwo dla wszystkichPolski oddział agencji reklamowej Publicis przygotował nową kampanię społeczną o programie edukacyjnym Renault, przeznaczonym do prowadzenia w szkołach zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego. Motywem przewodnim kampanii jest zdanie „chcemy, żeby wszystkie dzieci wiedziały, jak bezpiecznie zachować się na drodze”.
0 1 0 0 0 2.06.2006Rusza urodzinowa loteria promocyjna hipermarketów ChampionZ okazji urodzin supermarketów Champion/Globi agencja Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną "Urodziny Champion z Unileverem". Kampania trwać będzie od 31 maja do 20 czerwca br.