Nowe oblicze „Daj im przyszłość” - Marketing przy Kawie
Nowe oblicze „Daj im przyszłość”
  • 0
  • 1
2.06.2006

Nowe oblicze „Daj im przyszłość”

Rozstrzygnięto konkurs, zorganizowany przez Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, na najlepszy plakat promujący ideę rodzicielstwa zastępczego. Jury 24 maja przyznało nagrodę w wysokości 3 tys. złotych. Wydarzenie zorganizowano w ramach kampanii społecznej „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka”. Konkurs cieszył się zainteresowaniem, nadesłano 36 prac.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 czerwca 2006

1 czerwca 2006