0 1 0 0 0 5.06.2006Finał Krajowy Coca-Cola Cup 2006 w Ostrowcu Świętokrzyskim rozstrzygniętySzkoła Podstawowa Nr 37 Białystok i Gimnazjum Nr 3 Lubin zwyciężyły w Finale Krajowym Coca-Cola Cup 2006 w swoich kategoriach wiekowych. Obie drużyny w nagrodę wyjadą na mecz Polska-Kostaryka na Mistrzostwach Świata w Niemczech 20 czerwca. Zwycięskie drużyny z Białegostoku i Lubina są 2 najlepszymi zespołami w Polsce spośród rekordowej liczby 4850 drużyn zgłoszonych do tegorocznej edycji Turnieju Coca-Cola Cup.
0 1 0 0 0 5.06.2006á propos pieprznego wejścia podłogówki.plPierwszego czerwca na rynku grzewczym pojawił się nowy brand podłogówka.pl. Launchowi marki towarzyszy kontrowersyjny przekaz - "Tego nie da się spieprzyć" - skierowany do instalatorów i hurtowników, którzy są główną grupą docelową pierwszego etapu działań komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 5.06.2006Acxiom Polska sponsorem w konkursie Golden ArrowFirma objęła patronatem nagrodę Boomerang dla najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku 2005.
0 1 0 0 0 5.06.2006Wyniki 20. Międzynarodowego Biennale PlakatuW sobotę, 3 czerwca, w Muzeum Plakatu w Wilanowie ogłoszone zostały wyniki 20. Międzynarodowego Biennale Plakatu.
0 1 0 0 0 5.06.2006Tymbarkowa jedenastka rusza do gryAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla marki Tymbark kolejną edycję reklam. Kampania rozpocznie się 6 czerwca br., a jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Tymbark.
0 1 0 0 0 5.06.2006Nominacja IPRA GWA 2006 dla polskiej kampanii PRProgram "Odnaleźć siebie", realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego został nominowany do nagrody IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Pharma & Healthcare. Nagrody przyznawane w konkursie organizowanym przez IPRA – międzynarodowe stowarzyszenie konsultantów PR, są jednymi z najbardziej prestiżowych wyróżnień branży public relations na świecie.
0 1 0 0 0 5.06.2006Rusza Pomarańczowy Klub w WarszawieKlub Singla „Polówki Pomarańczy” po sukcesie odniesionym we Wrocławiu z początkiem czerwca rozpoczyna działalność w Warszawie. Pierwsza Pomarańczowa impreza odbędzie się 30. czerwca w klubie Iguana Lounge.
0 1 0 0 0 5.06.2006Kampania Pepsi na tablicach News Outdoor PolandPepsi, jedna z najpopularniejszych marek napojów, rozpoczyna działania promocyjne na outdoorze. Kampania pod hasłem „Pepsi Futbol Fest trwa, a Brazylia czeka” zaprasza do udziału w specjalnej promocji „Pepsi Futbol Fest”.
0 1 0 0 0 5.06.2006TBWAWarszawa na dziesięciolecie Leroy MerlinTBWAWarszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest poinformowanie o trwającym od 2-11 czerwca Festiwalu Domu w hipermarketach Leroy Merlin oraz o specjalnych ofertach cenowych z okazji urodzin. Kampania pod hasłem „Wiemy jak ważny jest dom” obecna jest w TV i radiu od 1 czerwca i zakończy się 11 czerwca br.
0 1 0 0 0 5.06.2006I Mistrzostwa Polski Sfery Finansowej w MonopolyRadio PIN 102 FM oraz Stowarzyszenie Popularnych Gier Towarzyskich „Mariasz” organizują I Mistrzostwa Polski Sfery Finansowej w Monopoly, które odbędą się w dniach 10 i 11 czerwca 2006 r. w Warszawie w siedzibie Business Centre Club.