Bezpieczeństwo dla wszystkich
  • 0
  • 1
2.06.2006

Bezpieczeństwo dla wszystkich

Polski oddział agencji reklamowej Publicis przygotował nową kampanię społeczną o programie edukacyjnym Renault, przeznaczonym do prowadzenia w szkołach zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego. Motywem przewodnim kampanii jest zdanie „chcemy, żeby wszystkie dzieci wiedziały, jak bezpiecznie zachować się na drodze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2006

Just na Mundial

Na początku czerwca rusza emisja spcejanego mundialowego spotu w kampanii Crunchipsów, produkowanych przez koncern Lorenz Bahlsen Snack-World. Główna kampania przygotowana przez Just po wygranym przetargu, toczy się od połowy kwietnia. Film reklamowy nawiązuje do popularnych i modnych postaci emotikonów, znanych przede wszystkim z wirtualnego świata komunikatorów internetowych oraz telefonii komórkowej. Główny bohater filmowej opowieści odwiedza po kolei trzy różne imprezy: hip-hop’ową, disco oraz domowe party, by na tej ostatniej dołączyć do swojej ukochanej.