0 1 0 0 0 9.06.2006Zentropy łamie konwencjęW maju agencja Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson uruchomiła dla firmy L’Oréal Professionel stronę www.play-ball.pl, promującą w oryginalny sposób produkty do alternatywnego stylingu włosów.
0 1 0 0 0 9.06.2006Pierwszy krzyk JustJust przygotował kreację dla kampanii promującej obchody 50. rocznicy Powstania Poznańskiego CZERWCA ’56. Jej motyw przewodni – noworodek wydający z siebie "pierwszy krzyk" – nawiązuje do narodzin ruchu wolnościowego w Polsce.
0 1 0 0 0 9.06.2006Front Design i Map Polska wciąż razemWarszawska agencja konsultingowa Front Design właśnie przedłużyła umowę o stałej współpracy z firmą Map Polska - jednym z wiodących dystrybutorów papieru dla poligrafii i biur. Jest to efekt świetnego rozumienia się obu podmiotów, które pracują ze sobą już od roku.
0 1 0 0 0 9.06.20063 tysiące flag w 3 minutyJuż o godzinie 12.00 zaczęła się ustawiać kolejka przed namiotem, w którym trzy godziny później miała rozpocząć się dystrybucja ostatnich darmowych mundialowych flag przygotowanych przez markę Tyskie dla tych, którzy chcą przyłączyć się do kibicowania naszej Reprezentacji. O 14:30 niecierpliwi kibice przepuścili zmasowany „szturm” na namiot marki Tyskie, ustawiony przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Tym samym wymusili na organizatorach wcześniejsze rozpoczęcie wydawania Tyskich flag kibiców, które specjalnie przygotowanych z okazji rozpoczynających się dziś Mistrzostw Świata.
0 1 0 0 0 9.06.2006Media Agory na Mundial 2006„Gazeta Wyborcza”, „Metro”, portal Gazeta.pl oraz stacje radiowe Agory przygotowały atrakcyjne działania związane z Mundialem.
0 1 0 0 0 9.06.2006Mistrzostwa Świata 2006 w HD na telewizorach SamsungSamsung zapewnił telewizory na pokazy Telewizji Polsat, która jako pierwsza i jedyna telewizja w Polsce będzie transmitowała mecze Mistrzostw Świata FIFA 2006 w technologii High Definition.
0 1 0 0 0 9.06.2006Agencja reklamowa Salt & Pepper odświeżyła opakowania marki SansedAgencja reklamowa Salt & Pepper gruntownie odświeżyła całą linię opakowań płynów i żeli czyszczących marki Sansed, których producentem jest firma Libella Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 9.06.2006Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx z TEQUILAPolskaW związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej sieć restauracji Sphinx przygotowała dla swoich klientów - kibiców piłki nożnej - mundialową promocję pod hasłem „Sphinx świetnie podaje”. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie do przeżywania sportowych emocji w restauracjach Sfinx oraz wzmocnienie wizerunku sieci restauracji. Za przygotowanie i realizację całej kampanii dla firmy Sfinks Polska odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 9.06.2006Bractwo Brukowe po raz drugiRuszyła druga edycja programu partnerskiego Bractwo Brukowe prowadzonego przez firmę Libet, czołowego producenta kostki brukowej w Polsce. Celem programu jest poszerzanie wiedzy i umiejętności jego członków oraz podniesienie jakości współpracy z partnerami firmy.
0 1 0 0 0 9.06.2006Szereg zmian w portalu PC CentreRedakcja portalu PC Centre zaprezentowała nowe logo oraz zapowiedziała wprowadzenie szeregu zmian dotyczących strony internetowej pccentre.pl. Wszystko związane jest ze zmianą wizerunku portalu; twórcy serwisu chcą też wyjść naprzeciw oczekiwaniom Czytelników.