3 tysiące flag w 3 minuty - Marketing przy Kawie
3 tysiące flag w 3 minuty
  • 0
  • 1
9.06.2006

3 tysiące flag w 3 minuty

Już o godzinie 12.00 zaczęła się ustawiać kolejka przed namiotem, w którym trzy godziny później miała rozpocząć się dystrybucja ostatnich darmowych mundialowych flag przygotowanych przez markę Tyskie dla tych, którzy chcą przyłączyć się do kibicowania naszej Reprezentacji. O 14:30 niecierpliwi kibice przepuścili zmasowany „szturm” na namiot marki Tyskie, ustawiony przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Tym samym wymusili na organizatorach wcześniejsze rozpoczęcie wydawania Tyskich flag kibiców, które specjalnie przygotowanych z okazji rozpoczynających się dziś Mistrzostw Świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2006

Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx z TEQUILAPolska

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej sieć restauracji Sphinx przygotowała dla swoich klientów - kibiców piłki nożnej - mundialową promocję pod hasłem „Sphinx świetnie podaje”. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie do przeżywania sportowych emocji w restauracjach Sfinx oraz wzmocnienie wizerunku sieci restauracji. Za przygotowanie i realizację całej kampanii dla firmy Sfinks Polska odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.